Ikasle etorri berriak gure euskal ikastetxe eleanitzetan: Hezkuntza Saileko ekimenak, ikasleen harrera eta hizkuntzaren lanketa
Description
The Course will be held face-to-face and there will also be the possibility of participating live online through ZOOM. In the registration process, please select the participation of your choice: face-to-face or live online.
Approved homologation from the Department of Education of the Basque Government for non-university teachers (2168170022).
Objectives
Hezkuntza Sailaren ekimenen berri ematea (EUSLE ekimena, hizkuntza indartzeko irakaasleentzako-HIPI- mintegiak...).
Ikasle etorri berriei eta familiei harrera egiteko gidalerroak ematea eta eskolatze-irizpideak zehaztea.
Hizkuntza indartzeko irakasleek eta tutore zein ikasgaietako irakasleek egin ditzaketen hainbat jarduera eta gako aztertzea.
Ikasgelako esperientziak aurkeztea eta baliabideak ematea.
Activity directed to
- Teachers
Program
14-07-2021
Documentación
Presentation by the Director of the activity
- Joserra Jimenez Gil
“EUSLE: Hezkuntza Sailak bultzatutako ekimena: "Ikasle etorri berrien esolatze-hizkuntza garatzeko bide berriak jorratzen“
- Biotza Piko Gabantxo
Break
“HARRERA: ikasle etorri berrien eta familien inklusiorako abiapuntua”“
- Joseba Ibarretxe Fernandez De Larrinoa
Break
“Ikaslearen aurretiko ezagutzak eta integrazioa bideratzeko gakoak: hasierako ebaluazioa eta baliabidieak“
- Biotza Piko Gabantxo
Synthesis
15-07-2021
“Gela barruan. Hizkuntza komunikaziorako konpetentzia“
- Joserra Jimenez Gil
Break
“Eskolako hizkuntza eta edukiak garatzen.“
- Joserra Jimenez Gil
Break
“ Esperientzien trukaketa: Mintza Lankidetza eta Eusle“
- Ana Martínez Fernández
- Noemí González Cascón
- Leire López-Gil Peciña
Synthesis
16-07-2021
“Unitateen egokitzapena kulturaniztasunaren ikuspegitik.“
- Biotza Piko Gabantxo
Break
“Elkarreragina bultzatzeko estrategiak“
- Biotza Piko Gabantxo
Break
“Estrategiak eta ebaluazio hezigarria. “
- Joserra Jimenez Gil
Closing session
- Joseba Ibarretxe Fernandez De Larrinoa
Directors
Joserra Jimenez Gil
Berritzegune Nagusia
EDUCACIÓN Y FORMACIÓN Licenciado en filosofía y Letras (Sección Filología Inglesa). Universidad de Deusto -Bilbao Diplomado en Profesorado de Educación Básica (Especialidad de Lengua Inglesa) Universidad Pública del País Vasco EXPERIENCIA PROFESIONAL Sept 2019- Actualidad Berritzegune Nagusia/ Centro de Formación del Profesorado Responsable del tratamiento Integral de Lenguas 2018-2019 Jefe de Estudios en el centro escolar Zurbaran 2013 – 2018 Director en el centro escolar Lucas Rey-Matias Landaburu Tutor online (5 ediciones) en los cursos eTwinning organizados por el INTEF Tutor online ( edición 2020) en el curso "El desarrollo de la función directiva organizado por el INTEF 2 Premios Europeos por proyectos eTwinning: " ICT, You and Me", "Intercultural Dialogue through Fairy Tales, Drama and Art" y uno nacional: EuroREcycling”
Speakers
Noemí González Cascón
Joseba Ibarretxe Fernandez De Larrinoa
FORMAZIOA Zientzia Fisikoetan lizentziatua, Astrofisika espezialitatean, Madrilgo Universidad Complutensean, 1990ean. C1 maila Euskara hizkuntzan eta B2 maila Ingeles hizkuntzan. LANBIDEA Bigarren Hezkuntzako irakaslea 1991tik aurrera EAEko irakaskuntza publikoan. Arrigorriaga BHIko Teknologia irakaslea 1997tik hona. Arrigorriaga BHIko Hizkuntza Normalizazioko arduradun teknikoa 2001etik 2008ra. Arrigorriaga BHIko ikasketa burua 2008tik 2012ra. Basauri-Galdakaoko Berritzeguneko Hizkuntza Normalizazioko aholkularia 2013tik 2016ra. Berritzegune Nagusiko Hizkuntzaren Normalizazioko Programaren arduraduna 2019tik gaurdaino.
Leire López-Gil Peciña
Ana Martínez Fernández
Ana Martínez Fernández HEZKUNTZA PEDAGOGI SISTEMIKOAREN PRINTZIPIO TEORIKOEN IKASTAROA II | 2021KO EKAINEAN| PEDAGOGIA SISTEMIKOAREN ESKOLA (BILBO) PEDAGOGI SISTEMIKOAREN PRINTZIPIO TEORIKOEN IKASTAROA I | 2020KO IRAILEAN| PEDAGOGIA SISTEMIKOAREN ESKOLA (BILBO) HEZKUNTZA PREMIA BEREZIEI BURUZKO UNIBERTSITATE MASTERRA| 2014KO MAIATZEAN| DEUSTUKO UNIBERTSITATEA (BILBAO) SOINU TEKNIKARIRAKO PRESTAKUNTZA IKASTAROA| 2008KO EKAINEAN | CENTRO DE ESTUDIOS DE ANDALUCÍA (GRANADA) MUSIKAREN ZIENTZIA ETA HISTORIAN LIZENTZIATUA| 2007KO EKAINEAN | GRANADAKO UNIBERTSITATEA (GRANADA) IRAKASLEA-MUSIKA HEZIKETA ESPEZIALITATEA UNIBERTSITATE TITULU OFIZIALA| 2005KO MARTXOAN | EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA (BILBO) LAN ESPERIENTZIA Irakaslea Euskal Herriko Eskolako Sare Publikoan| 2009ko azarotik- gaur egunerarte. • Musika, tutore eta euskara indartzeko irakaslea. Gaur egun EUSLE ekimenaren irakaslea Tomas Camacho Eskola Publikoan (Bilbo). Eszenatoki Teknikaria | Cedison Sonido e Iluminación (Sevilla)| 2008ko abuztutik-abendurarte. • “El Barrio” taldearen birako eszenatoki teknikaria. Eszenatoki Teknikaria | Sinestar Sonido e Iluminación (Granada) | 2008ko uztailean. • “Freek Fest” musika jaialdiko soinu teknikaria Puerto de Santa Marían (Cádiz). SARIAK “Ipar-Hego Bilbao. Eskola Solidarioa” Saria. Bilboko Udaletxea, 2017. OSAGARRIZKO FORMAKUNTZA • INGELESA C1, Certificate In Advanced English (CAE) British Council Bilbao (2017). • EGA (Euskararen Gaitasun Agiria) Euskal Herriko Unibertsitatea (2005). • EUSKARA B1 (Tarteko maila) Hizkuntz Eskola Ofiziala (2004). • INGELESA B1 (Tarteko maila) Hizkuntz Eskola Ofiziala (2000). • B taldeko gidabaimena.
Biotza Piko Gabantxo
Berritzegune Nagusia, Aholkularia
Berritzegune Nagusiko Lehen Hezkuntzako aholkularia. Eusle Ekimenaren Koordinatzailea eta arduraduna. Hezkuntza Sailak bultzatutako Eusko, Eskola inklusiboaren esparruan sartu berri diren ikasleei erantzuteko programa. Azken urteetan ,Gasteizko Berritzegunean, HIzkuntza mintegikidea, Bigarren hizkuntzaren irakaskuntzan formatzailea, Kulturartekotasuna gaiaren erreferentea. Hizkuntza indartze irakasleen, HIPIen, formatzailea. Berritzeguneak sortu baino lehen, aurreko Laguntza Zerbitzuetan Euskara eta Hizkuntza Normalkuntzako teknikaria. Kanpoko hezitzailea, Nafarroako Euskararen Irakaskuntzarako Baliabideen Zentroan (Eibz) eta Nafarroako Laguntza Zerbitzuetan, euskarazko eredua ezartzeko: curriculuma eta metodologia. Argitalpenak: Piko Biotza (2020) “Eskola inklusiboa: atzerritar jatorriko ikasleak: EUSLE EKIMENA eskolako komunikazio-hizkuntzaren eskuratze-prozesua bizkortzeko eta hobetzeko proiektua”. HERMES 65 Zb. 44-51 or. Anaya-Aritza argitaletxean: