Unitate didaktiko aktibo, kritiko, interdiziplinarrak eta digitalak (erronkak, proiektuak eta arazo-egoerak)
Description
Ikastaro honek Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko baliozkotzea du (1968170050 kod.) unibertsitateaz kanpoko irakasleentzat. Nafarroako Gobernuaren Hezkuntza Sailaren baliozkotzea ere dauka irakasleen etengabeko prestakuntza gisa.
- 30 ordu akademikoak
- Hasiera: 2020/02/26 Bukaera: 2020/03/25
Tarifa bakarra: 80 euro
Hizkuntza ofiziala: Euskera
Ikastaroak gai ezberdinak jorratuko ditu eta ikasleak pixkanaka joango dira gai horiek lantzen:
1. gaia: Elementu kurrikularrak
2. gaia: Metodologia soziokonstruktibista gelan.
3. gaia: Konpetentziak ebaluatzeko tresnak.
4. gaia: Unitate didaktikoaren ekoizpena.
Objectives
Arazo egoera batetik abiatutako unitate didaktiko interdiziplarrak garatzea.
Konpetentzia digitala bultzatzeko tresnak aplikatzea.
Ikasleen pentsamentu kritikoa bultzatzeko tresnak ezagutzea.
Teoria soziokonstruktibistek diotena praktikan aplikatzea.
Ikastetxearen testuingurua aintzat hartzea gelan txertatzeko.
Activity directed to
- University student
- Teachers
- Professionals
Program
26-02-2020 / 04-03-2020
Elementu kurrikularrak
05-03-2020 / 12-03-2020
PBL, arazoak eta erronken metodologia
12-03-2020 / 19-03-2020
Ebaluazio hezigarri eta digitala
20-03-2020 / 25-03-2020
Diziplinarteko proiektu edo Erronka
Speakers
Virginia Lacarra Escorza
Registration fees
Registration | Until 28-02-2020 |
---|---|
80,00 EUR |
Sustainable development goals
Agenda 2030 is the new international development agenda approved in September 2015 by the United Nations. This agenda aims to be an instrument to favour sustainable human development all over the planet, and its main pillars are the eradication of poverty, a reduction in equality and vulnerability and fostering sustainability. It is a unique opportunity to transform the world up to 2030 and guarantee human rights for all.
4 - Quality education
Guarantee quality education that is inclusive and equitable and foster opportunities for lifelong learning for everyone. Key issues: free-of-charge, equitable and quality education, access to higher education and training on an equal basis, education for sustainable development, suitable education centres for persons with disabilities, and safe, non-violent and efficient learning environments.
More information