Summer Course
Teknologiak eta gaitasun digitalak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan: elkarrekin eta elkarrengandik ikasteko gakoak

Teknologiak eta gaitasun digitalak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan: elkarrekin eta elkarrengandik ikasteko gakoak

12.Jul - 14. Jul, 2021 Cod. H16-21

Description

The Course will be held face-to-face and there will also be the possibility of participating live online through ZOOM. In the registration process, please select the participation of your choice: face-to-face or live online.

Approved homologation from the Department of Education of the Basque Government for non-university teachers  (2168170021). In turn, homologation as permanent teacher training by the Department of Education of the Government of Navarra has been requested.

Read more

Objectives

Partaideen gaitasun digitalak garatzea eta hobetzea.

Teknologien ahalmen didaktikoa eguneroko jardunean baliatzeko ikuspegia indartzea.

Ingurune digitaletan edota une jakin batean eskura egon daitezkeen aplikazioekin moldatzeko joera sendotzea.

Irakasleek garapen profesionalari begira elkarrekin eta elkarrengandik ikasteko aukerei buruzko hausnarketa sustatzea.

Gaitasun zein teknologia digitalek hizkuntzen ikas-irakaskuntzan duten tokiaz hausnartzea.

Activity directed to

  • University students
  • Teachers
  • Professionals
  • Helduen euskalduntze-alfabetatzean diharduten profesionalak

Contributors

  • HABE

Program

12-07-2021

09:00 - 09:15

Institutional Opening session

  • Jokin Azkue Arrastoa Eusko Jaurlaritza/Gobierno Vasco - HABEko zuzendari nagusia
  • Itziar Alkorta Idiakez UPV/EHU-ko Uda Ikastaroak Fundazioa / Fundación Cursos de Verano de la UPV/EHU - Zuzendari Akademikoa / Directora Académica
09:15 - 09:30

Presentation by the Director of the activity

  • Iñaki Murua Anzola HABE
09:30 - 10:30

“Ikastaroaren dinamikaren oinarriak“

  • Amaia Arroyo Sagasta Mondragon Unibertsitatea. HUHEZI Fakultatea
  • Iñaki Murua Anzola HABE
  • Lorea Fernández Olaskoaga UPV-EHU
10:30 - 11:30

“Egungo testuinguruari buruzko zertzelada batzuk“

  • Lorea Fernández Olaskoaga UPV-EHU
11:30 - 12:00

Break

12:00 - 13:00

“Gaitasun digitalak eta hizkuntzen ikas-irakaskuntza“

  • Iñaki Murua Anzola HABE
13:00 - 14:15

“Nire gaitasun digitalak: etengabe ikasteko oinarriak“

  • Amaia Arroyo Sagasta Mondragon Unibertsitatea. HUHEZI Fakultatea
14:15 - 14:30

Synthesis

13-07-2021

09:00 - 10:00

“Komunitateak erakitzea: aukerak eta mugak“

  • Iñaki Murua Anzola HABE
10:00 - 11:30

“Sareak ehuntzeko erabili ahal diren bitartekoak“

  • Amaia Arroyo Sagasta Mondragon Unibertsitatea. HUHEZI Fakultatea
11:30 - 12:00

Break

12:00 - 13:00

“Bitartekoen AMIA analisiak eraikitzea“

  • Amaia Arroyo Sagasta Mondragon Unibertsitatea. HUHEZI Fakultatea
  • Iñaki Murua Anzola HABE
  • Lorea Fernández Olaskoaga UPV-EHU
13:00 - 14:00

“Analisien berri ematea“

  • Amaia Arroyo Sagasta Mondragon Unibertsitatea. HUHEZI Fakultatea
  • Iñaki Murua Anzola HABE
  • Lorea Fernández Olaskoaga UPV-EHU
14:00 - 14:30

Synthesis

14-07-2021

09:00 - 09:15

Sarrera: aurreko egunen laburpena eta hirugarren egunerako egitasmoa

09:15 - 09:45

“Ikastaroko lan -proposamena gauzatzeko jarraibideak“

  • Amaia Arroyo Sagasta Mondragon Unibertsitatea. HUHEZI Fakultatea
  • Iñaki Murua Anzola HABE
  • Lorea Fernández Olaskoaga UPV-EHU
09:45 - 12:00

“Hizkuntzen eskolarako / lankidetzarako proposamen baten garapena teknologia baliatuta“

  • Amaia Arroyo Sagasta Mondragon Unibertsitatea. HUHEZI Fakultatea
  • Iñaki Murua Anzola HABE
  • Lorea Fernández Olaskoaga UPV-EHU
12:00 - 12:30

Break

12:30 - 14:00

“Landutako proposamenen aurkezpena eta ebaluazioa“

  • Amaia Arroyo Sagasta Mondragon Unibertsitatea. HUHEZI Fakultatea
  • Iñaki Murua Anzola HABE
  • Lorea Fernández Olaskoaga UPV-EHU
14:00 - 14:30

Closing session

  • Lorea Fernández Olaskoaga UPV-EHU
  • Amaia Arroyo Sagasta Mondragon Unibertsitatea. HUHEZI Fakultatea
  • Iñaki Murua Anzola HABE

Directors

Iñaki Murua Anzola

HABE, Teknikaria

Hezkuntza-Zientzietan lizentziatua eta doktorea (UNED). Helduen prestakuntzaren alorrean aritu da ibilbide profesional osoan, euskararen ikas-irakaskuntzan batez ere. Basauriko Udal Euskaltegian 10 urtez irakasle (eta hasierako urteetan zuzendari) izan ondoren, duela 26 urte hasi zen HABEn teknikari gisa, harrez geroztik zeregin desberdinetan jardun duelarik. Azkenaldi honetan, Curriculumaren Garapena eta Prestakuntza atalean; besteak beste, erakunde horrek plazaratzen dituen argitalpen teknikoen koordinatzaile-editore (eHIZPIDE, Itzulpen Saila) eta Irakasbil webguneko editoreetako bat. Teknologien eta irakasleen prestakuntzaren inguruan ardaztu dira bere ikerketa eta argitalpenak; ikas-ziberkomunitateak eta partaidetza pasiboa dira gai nagusiak eremu horietan.

Speakers

Amaia Arroyo Sagasta

HUHEZI - Mondragon Unibertsitatea, Irakaslea eta ikerlaria

Hezkuntza Bereziko Magisteritzan diplomatua (2004), IKTak formazioan aplikatuta masterduna (2006), Komunikazio eta Hezkuntza Sarean masterduna (2012), eta Komunikazioan eta Hezkuntzan doktorea (2017): Konpetentzia Digitala, Norbere Ikas-Alorra (NIA) eta Erakundearen Ikas-Alorra (EIA) dira bere ikerlerroak. Hainbat zereginetan ibili izan da: irakasle, aholkulari, editore, ikasmaterial-egile... baina teknologia digitalaren ikuspegi pedagogikoa da bere interesgunea, eta zeregin guztietan ardatz horri eusten saiatzen da. Gaur egun, Mondragon Unibertsitateko HUHEZI Fakultateko irakaslea eta ikerlaria da, KoLaborategiko kidea. Gainera, UEUk eta EHUk eskaintzen duten HEZikt graduondokoan irakaslea, koordinatzailea eta Batzorde Akademikoko kidea da.

Lorea Fernández Olaskoaga

PhD from the UPV-EHU (2007). Degree in Pedagogy and Primary Education (UPV-EHU). She is professor at the Faculty of Education, Philosophy and Anthropology teaching the subjects of General Didactics and New Technologies in the Primary Education degree. She is a professor of the Master of Digital Education at the University of Extremadura since the 2014-2015 academic year, teaching the subject of Research Perspectives in Educational Technology. It is part of the Elkarrikertuz research group (IT887-16). She is president of the University Network of Educational Technology since June 2018 and a member of the REUNI + D network. Her lines of research focus on teacher learning and the exchange of experiences for educational reflection and construction of knowledge between teachers and students through narrative processes and digital media from a post-qualitative perspective.

Summary

Conclusions sent by the direction of the Summer Course

Sustainable development goals

Agenda 2030 is the new international development agenda approved in September 2015 by the United Nations. This agenda aims to be an instrument to favour sustainable human development all over the planet, and its main pillars are the eradication of poverty, a reduction in equality and vulnerability and fostering sustainability. It is a unique opportunity to transform the world up to 2030 and guarantee human rights for all.

Sustainable development goals

4 - Quality education

Guarantee quality education that is inclusive and equitable and foster opportunities for lifelong learning for everyone. Key issues: free-of-charge, equitable and quality education, access to higher education and training on an equal basis, education for sustainable development, suitable education centres for persons with disabilities, and safe, non-violent and efficient learning environments.

More information
4. Quality education