Summer Course
XXI.mendeko Eskola, Publikoa

XXI.mendeko Eskola, Publikoa

05.Jul - 07. Jul, 2021 Cod. H10-21

Description

The Course will be held face-to-face and there will also be the possibility of participating live online through ZOOM. In the registration process, please select the participation of your choice: face-to-face or live online.

Approved homologation from the Department of Education of the Basque Government for non-university teachers  (21681700015). In turn, homologation as permanent teacher training by the Department of Education of the Government of Navarra has been requested.

Read more

Objectives

XXI.mendeko Eskola Publikoaren oinarriak zeintzuk izan behar diren hasunartu eta definitu.

Eskola Publikoak beharrezkoa duen gobernatza-eredua partekatu.

Ikasleriaren heziketa arrakastatsua lortzeko Hezkuntza Komunitatearen eta inguruko gizartearen rolak eta erantzukizunak plazaratu.

XXI.mendeko Eskola Publikoaren beste gako batzuren inguruko hausnarketa bideratu, hots: eskola espazioen birsortzea, espazio hezitzaileak izan daitezen, ingurunearekiko sinergiak lantzearen garrantzia, formazio- eredu berri eta berritzailearen beharra, formazio-guneen antolaketa ereduaren berrikuspena,...  

Alor eta esparru desberdinetako emaitzen kudeaketa eraginkorra nola egin, ikastetxearen hobekuntzaren mesedetan.

XXI.mendeko Eskola Publikoa: Antolaketa eta Hobekuntzari lotutako IKUSPEGI ESTRATEGIKOAren inguruko proposamena landu.

COVID -19a eta hezkuntza. ESKOLA PUBLIKOAren hausnarketa partekatu. Pandemiak agerian utzitako ahuleziak eta indarguneak azpimarratu. Hobekuntza proposamenak plazaratu.  

Read more

Activity directed to

  • University students
  • Teachers
  • Professionals

Contributors

  • Eusko Jaurlaritza

Program

05-07-2021

09:00 - 09:15

Erregistroa

09:15 - 09:25

Presentation by the Director of the activity

  • Josu Etxaburu Osa HEIZE - Koordinatzailea
09:30 - 10:45

“XXI.mendeko Eskola Publikoa: argi-ilunak “

  • Iñigo Salaberria Aliaga HEIZE - Presidentea
10:45 - 11:00

Break

11:00 - 12:15

“Inguru hezitzaileak: lekuen garrantzia, leku garrantzitsuak“

  • Ula Iruretagoyena Busturia EHU - Arkitektua eta Urbanista
12:15 - 12:30

Break

12:30 - 13:45

“Praktika Onak 1: Espazio hezitzaile berriak (Transpatioa proiektua)“

  • Irati Seijo Diez Tabakalera - Koordinatzailea
  • Ibon Mendoza Perez Elizalde Eskolako gorputz hezkuntzako irakaslea
  • Maialen Mayoz Itxaso Elizalde Herri Eskolako Guraso Elkartea - Arkitekta
13:45 - 14:00

Synthesis

06-07-2021

09:00 - 10:15

“EMAITZA ESTRATEGIKOAK: emaitzen eta berauen kudeaketa eraginkorraren beharra“

  • Beronika Azpillaga Larrea EHU - Ikertzailea
10:15 - 10:30

Break

10:30 - 11:45

“Irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetako ADIERAZLE SEGMENTATUAK“

  • Iñaki Ruiz Estornell Hezkuntza Saila - KH sareko koordinatzailea
11:45 - 12:00

Break

12:00 - 13:00

“Praktika Onak 2: AURRERAKA proiektua. Kudeaketa Aurreratua eta Kanpo kontrasteak“

  • Iñaki Orbe Onandia Hezkuntza Saila - Bizkaiko Hezkuntza Ordezkaria
13:00 - 14:00

Round table: “Praktika Onak III : KANPO KONTRASTEAk zer erakutsi dugu eta zer ikasi dugu “

  • Josu Etxaburu Osa HEIZE - Koordinatzailea (Moderator)
  • Idoia Pujana Uriarte Botikazar BHI - Zuzendaria
  • Iñaki Ruiz Estornell Hezkuntza Saila - Kalitate arduraduna
  • Itziar Agirre Vicente Zuazola-Larraña BHI - Zuzendaria
  • Edurne Rangel Gutierrez Okondo HH - Zuzendaria

07-07-2021

09:00 - 10:00

“Elkarrekin ikasten etorkizuna eraikitzeko“

  • Begoña Pedrosa Lobato Hezkuntza Saila - Hezkuntza Sailburuordea
10:00 - 11:15

“Euskal Eskola Publikoa: Hezkuntza-horizonteak“

  • Xabier Mendizabal Picabea Euskal Eskola Publikoa, gaur,bihar - Aholkularia
  • Ana Eizagirre De Garate Euskal Eskola Publikoa, gaur, bihar - Aholkularia
11:15 - 11:30

Break

11:30 - 12:45

“Motibazioa. Proiektuarekiko pertsonen atxikimendua nola sortu“

  • Josebe Azpiri Akarregi Zaldupe Eskola. Ondarroa - Zuzendaria
12:45 - 13:45

Round table: “Ikastetxeetatik Eskola Publikoa eraikitzen. Garenetik izan nahi dugunera!!“

  • Josu Etxaburu Osa HEIZE - Koordinatzailea (Moderator)
  • Josebe Azpiri Akarregi Zaldupe Eskola. Ondarroa - Zuzendaria
  • Jorge Ayerza Rementeria Erandio BHI - Zuzendari ohia
  • Maite Lasa Sagasta Arrasate BHI - Zuzendari ohia
  • Iñigo Salaberria Aliaga HEIZE - Presidentea
13:45 - 14:00

Synthesis

Directors

Josu Etxaburu Osa

IES Elorrio BHI, Irakaslea

JOSU ETXABURU OSA - Ondarroan jaioa 1961ean - Magisteritza ikasketak Filologia alorrean. - Euskal Filologia ikasketak egina. - Ikastetxeen zuzendaritzan Graduondoa - Euskal Kulturan Graduondoa - Linguistikan Masterra IBILBIDE PROFESIONALA: - Irakaskuntza munduan ibilbide luzea: 32 urte - Ibilbide honetan, itunpeko ikastetxean, irakaskuntza kooperatiban eta Irakaskuntza Publikoan aritua - Azken 20 ikasturteak Elorrio Institutuan Euskara eta Teknologia irakasle gisa. - Urte betez Berritzegune Nagusian "Lidergoa eta Kalitatea ikastetxe publikoetan" lantaldeko arduraduna ZUZENDARITZAN IBILIBIDEA: - 3 urte Lea-Artibai Teknik Ikastetxeko Ikasketaburua. - 16 urte Elorrio Institutuko zuzendari - DANTZERTIko (Arte Dramatiko eta Dantza Goi Mailako Eskola) zuzendari BESTE ERANTZUKIZUN BATZUK: - 15urteetan BIHEko (Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe Publikoetako Zuzendarien Elkartea) presidente. - 2 urteetan HEIZEko (Herri Ikastetxeetako Zuzendari/Zuzendaritza Taldeen Elkartea) presidente

Speakers

Itziar Agirre Vicente

Jorge Ayerza Rementeria

Beronika Azpillaga Larrea

UNIVERSIDAD DEL PAÍS VASCO

Professor in the Department of Educational Sciences of the University of the Basque Country- Euskal Herriko Unibertsitatea, in the Faculty of Education, Philosophy and Anthropology. Counselor in several centers of the public and concerted secondary and primary education network. In the university field, he teaches, with contents related to Psychopedagogical Guidance, and Pedagogy of language and communication. The lines of research that she deals with are “gender socialization in educational contexts”, “Investigation of communicative interaction” and “Efficacy and school improvement”. She has participated in several research projects, all of them endowed with grants obtained in public and recognized calls, at present she is the main researcher of the R + d + i GESKOLA or School Improvement from the gender perspective in the Basque Autonomous Community (PGC2018- 094124-B-100, MCIU / AEI / FEDER, EU). He has numerous publications and stays at Universities in countries such as the US, Mexico, or Italy; At present, she is the Director of Basque and Culture of the Vice-Rector's Office of the Gipuzkoa Campus.

Josebe Azpiri Akarregi

Ondarroan jaio nintzen 1976an. Donostiako irakasle eskolan ikasi nuen magisteritza, atzerriko hizkuntza espezialitatean. 98an ikasketak bukatu eta urte berean hasi nintzen lanean irakaskuntzan. Alde batetik bestera, hamaika eskola eta errealitate ezagutuz. Esanguratsuak guztiak baina betirako markatuko nautenak Zarauzko Orokieta herri eskolan pasatako 10 urteak, azken zortziak zuzendari moduan. Bitartean, Pedagogia Sistemikoko masterra egin nuen, bizitzari eta era berean eskolari beste begirada bat eskaintzeko ahaleginean. Aurten 3. ikasturtea da Ondarroako Zaldupe eskolan hasi nintzela lanean, hemen ere zuzendari.

Ana Eizagirre De Garate

Ula Iruretagoyena Busturia

Arkitekturan doktorea. EHUko irakaslea Donostiako Arkitektura eskolan, proiektuak irakasgaian. HEZKOLA, espazio hezitzaileei buruzko ikerketa-kide, Clara Eslava, Ahinitze Errasti eta Julene Larrearekin batera. nizu arkitektura lan-espazioan hirigintza eta espazioen eraikuntzaren praktikan dihardu irakaskuntza, ikerketa eta hainbat komunikabidetako kolaborazioekin batera.

Maite Lasa Sagasta

Psikologian lizentziatua naiz. Nire ibilbide profesionala AransGi-k Bergaran duen zentroan hasi nintzen. 1985tik 1997ra Eibarko Berritzegunearen Talde Multiprofesionalean, Debagoieneko ikastetxeetan aholkularitza ematen eta LOGSE-ren ezarpenarekin irakasleen prestakuntzan Ordiziko Berritzegunean lan egin nuen. 1996an “Orientazioa DBH-n” Graduondoa Leioan egin ondoren Orientatzaile moduan Arrasate Institutuan hasi nintzen. 2010ean Arrasate Institutuan nire lehenengo zuzendaritza proiektua aurkeztu nuen eta 2014ean beste lau urtetarako luzatu nuen proiektua. Momentu honetan Arrasate Institutuko zuzendaria naiz.

Maialen Mayoz Itxaso

Hirigintzako espezialitatean lizentziatutako arkitektoa (2000). Bere ibilbide profesionala lanbidearen eremu pribatuan egin du. Hainbat arkitektura-estudiotan lan egin du, era guztietako proiektuetan parte hartuz.

Xabier Mendizabal Picabea

BIHE

Ibon Mendoza Perez

Gazte denboran igeriketa munduan murgilduta ibili ondoren, Kirol Magisteritza ikasi eta Nafarroako eskoletan hasi nintzen lanean. Gerora Oiartzungo Elizalde eskolara egin nuen salto eta bertan Gorputz Hezkuntzako irakasle moduan hainbat urte nabil lanean. Nire beste ikasketa batzuk: Atzerriko hizkuntzan Magisteritza (Ingelera), Psikopedagogia eta Nazioarteko lankidetzako Masterra. Ikastaro eta formakuntza ugari jaso ditut, tartean Praktika Psikomotorra. Bestetik, formatu digitalean eskuragarri dauden hiru lan ere publikatu ditut; Betiko jolasak (2011, Luis Larrañagarekin batera), Bake dinamikak Gorputz Hezkuntzan (2015), eta Jolas gaitezen libre (2018).

Iñaki Orbe Onandia

Nacido en Fruiz (Bizkaia) el 09/11/1960 Ingeniero Técnico Industrial en UPV (La Casilla) 15 años de profesor en centro de FP (Eleiz barrutiko ikastetxean) 19 años de profesor de Tecnología Enseñanza Secundaria, los últimos 8 años de Director de IES Miguel de Unamuno de Bilbao.

Begoña Pedrosa Lobato

Master of Linguistics (Master of Arts, University of Illinois, USA, 1999). PhD in Applied Linguistics (University of the Basque Country, 2011). Executive MBA at Mondragon Unibertsitatea (2017). Experience at Mondragon Unibertsitatea from 2002 to the present: • Degree teaching career in Primary Education and Early Childhood Education, Foreign Language Career and Audiovisual Degree. He has created and coordinated different groups in the field of innovation. • He has developed his research career in the research group BAHI-IALE in the following lines of research: development of multilingual competence in minority language contexts, pedagogical strategies in CLIL contexts and student attitudes towards language learning. • Management: Dean of Humanities and Education Sciences since 2014. He had previously been a member of the Bureau of Research Management. Responsible for Foreign Language Studies

Idoia Pujana Uriarte

Botikazar BHI

Idoia Pujana Uriarte- Usansolon jaioa 1971ean –Farmazia Fakultatean ikasketak (Gasteiz, EHU) Elikagaien Zientzia eta Teknologia alorrean. – Doktoretza ikasketak Medikuntza Fakultatean (Leioa, EHU)- 2002an Tesia irakurrita- Egonaldian “Institute of Biotechnology” (Helsinki, Finland), “Institut Pateur” (Paris, Frantzia) IBILBIDE PROFESIONALA: - Hogeita bi urte irakaskuntza munduan. Ibilbide honetan, Lanbide Heziketako irakaslea , EHUko Irakasle Elkartua (Medikuntza eta Zientzia Fakultatetan) eta Bigarren Hezkuntzako irakaslea. ZUZENDARITZAN IBILIBIDEA: - Hamabi urte Botikazar BHIko Zuzendaritza Taldeko kidea (Idazkaria eta Nazioarteko Proiektuen Arduraduna). Azkeneko bi urtetan Botikazar BHIko Zuzendaria.

Edurne Rangel Gutierrez

Iñaki Ruiz Estornell

Eusko Jaurlaritza

Iñigo Salaberria Aliaga

Eusko Jaurlaritza

Musika ikasketekin batera EHUn Magisteritza eskolako Musika espezialista formakuntza jaso ondoren disziplina anitzetan jardun izan da. Azken urteetan Lezo Herri Eskolako zuzendaritza ardurak izan ditu. Egun, EAEko ikastetxe publikoen Sarean eta Heize elkarteetako koordinazio taldeko kidea da berauen presidente gisa. twitter: @isalaberria

Irati Seijo Diez

Irati Seijo Diez (Lekeitio, 1992) hezitzailea naiz, besteren artean. Ikasketaz pedagogoa eta orain arte hezkuntza ez arautuko eremu ezberdinetan aritua. Artaziak, hezkuntza artistikoan eta bitartekaritza kulturalean aritzen den gizarte ekimeneko kooperatibako (https://artaziak.eus/eu/) langilea azken hiru urteetan. Lan jarduna Tabakalerako hezkuntza sailean burutzen dut beste bost kiderekin batera. Lantaldearekin izandako hartu-emanaren bidez ari naiz arte hezkuntzara hurbilketa egiten, bertan, hezkuntza eraldaketarako pistak daudenaren susmoaz.

Summary

Conclusions sent by the direction of the Summer Course