Kirolaren hastapen eredu hezigarriak
Description
Ikastaroa aurrez aurre ospatuko da eta online zuzenean parte hartzeko aukera ere egongo da ZOOM bidez. Matrikula prozesuan nola parte hartuko duzun aukeratu: aurrez-aurre edota online zuzenean.
Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko baliozkotzea dauka (2168170008) unibertsitateaz kanpoko irakasleentzat. Baita ere Nafarroako Gobernuaren Hezkuntza Sailak irakasleen etengabeko prestakuntza gisa ere baliozkotzea eskatu da.
Objectifs
EAEko Eskola Kiroleko Programen diagnosi partekatu bat garatu.
Ezagutzera eman Eskola Kirolean ematen diren praktika onak.
Eskola Kiroleko Programak hobetzeko ezinbestekoak diren erronkak zehaztu.
Activité s'adressant à
- Unibertsitateko ikasleak
- Irakasleak
- Profesionalak
Programme
2021-06-15
Registro
Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena
- Harkaitz Millan Etxezarreta Gipuzkoako Foru Aldundia - Diputado de Cultura, Cooperación, Juventud y Deportes
- Juan Aldaz Arregui UPV/EHU
“ Edad de iniciación al deporte y de especialización“
- Javier Yanci Irigoyen UPV/EHU - Esta conferencia se hará en castellano
“Análisis de la práctica polideportiva en la iniciación deportiva“
- Oidui Usabiaga Arruabarrena UPV/EHU - Hitzaldi hau euskaraz izango da
“Recomendaciones para el desarrollo del talento en la iniciación deportiva“
- Nagore Martinez Merino UPV/EHU - Hitzaldi hau euskaraz izango da, Zoom-ez
“Debate“
- Begoña Irazu Irazusta GFA/DFG - Hitzaldi hau euskaraz izango da
Atsedena
“Panel. Experiencias de interés para compartir y aprender“
- Itsaso Nabaskues GFA/DFG - Esta conferencia se hará en castellano
“Leintz Eskola Kirola“
- Susana Santor Martinez Debagoiena - Hitzaldi hau euskaraz izango da
“Modelo de Deporte Escolar Adaptado “
- Iñaki Ugarteburu Artamendi Debagoiena - Hitzaldi hau euskaraz izango da
“Zirimara “
- Beñat Larrañaga Usurbil - Hitzaldi hau euskaraz izango da
“Políticas de equidad“
- Pablo Murias Irun - Esta conferencia se hará en castellano
“Transporte sostenible y encuentros“
- Jokin Agirre Asteasu Oarsoaldea - Hitzaldi hau euskaraz izango da
“¿Cómo hemos llegado hasta aquí? Análisis de las experiencias desarrolladas en el programa de deporte escolar“
- Itsaso Nabaskues GFA/DFG - Esta conferencia se hará en castellano
“Alternativas a las restricciones al deporte escolar en la pandemia“
- Leyre Cano Chocarro Psicopedagoga - Hitzaldi hau euskaraz izango da
2021-06-16
“Provision on Children’s sport in Norway“
- Mads Andreassen Confederación Noruega de Deporte - Este ponente intervendrá Vía Zoom en inglés
“Bases de consenso sobre el desarrollo deportivo“
- Alberto Dorado Suarez Universidad de Castilla La Mancha - Este ponente intervendrá vía Zoom en castellano
“E2 Bases para el desarrollo del deporte escolar en Gipuzkoa“
- Unai Asurmendi Echarte DFA/DFG - Hitzaldi hau euskaraz/erderaz izango da / Esta conferencia se hará en euskera/castellano
“Eztabaida“
- Zuriñe Uranga García DFA/DFG - Hitzaldi hau euskaraz/erderaz izango da / Esta conferencia se hará en euskera/castellano
Atsedena
“Eskola kirolaren Erronka Ekitaktiboak“
- Juan Aldaz Arregui UPV/EHU - Esta conferencia se hará en castellano
Eztabaida eta ondorio nagusiak. Eztabiada euskaraz/erderaz izango da / El debate se hará en euskera/castellano
Directeurs
Goizane Alvarez Irijoa
Diputación Foral de Gipuzkoa
Gipuzkoako Foru Aldundiko Kiroletako zuzendari nagusia. Zuzenbidean lizentziatua. Enpresako Abokatutzako Masterra.
Soziologiako doktorea eta Programa eta Politika Publikoen Ebaluazioko Masterra naiz, eta Soziologia eta Gizarte Langintza Saileko Irakasle agregatua. Nire ikerketa-ildo nagusien helburua kirol-fenomenoa aztertzea da, programa eta politika publikoen ikerketa ebaluatzailearen ikuspegitik eta ezagutza zientifikoa gizarte-erabilgarritasunarekin lotzen saiatzen den ikuspegi ulerkorrarekin.
Conférenciers
Jokin Agirre Asteasu
Hezkuntza Fisikoan Lizentziatutako Errenteriarra. Azken 25 urtetan Eskola Kirolean lanean hezitzaile, ikastetxeko koordinatzaile eta koordinatzaile pedagogiko arlotan. Oiartzungo eskola kiroleko koordinatzaile azken 11 urtetan, Oarsoaldeako Eskola Kirolaren estrukturaren barruan. Kirolaisi XXI-ko sortzaile eta bazkide.
Mads Andreassen
Norvegiako Kirol Konfederazioko eta Norvegiako Batzorde Olinpikoko eta Paralinpikoko Jardueren Garapenerako burua.
Unai Asurmendi Echarte
Heziketa Fisikoko Irakasletzan diplomatua, 20 urtetako esperientzia du eskola kiroleko koordinatzaile gisa. Arrasate Kirol Proiektuan (AKP) hasi zuen eskola kiroleko ibilbidea eta azken urteotan Leintz Eskola Kiroleko koordinatzaile arduraduna da. Ibilbide honetan, ISO 9000;2001 kalitate ziurtagiria ateratzeko prozesuan partaidetza aktiboa izan zuen eta 2006. urtean, ‘Eskola Kirolaren antolaketa eta bere irakaskuntza’ ISOa atera zuen. Heziketa fisikoko irakasle bezala ere aritu izan da hainbat urteetan.
Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietan lizentziatua, EHUko Heziketa Fisikoko Irakasletzan dipolmatua, Psikopedagogian lizentziatua eta Mondragon Unibertsitateko Kirol Erakundeen Kudeaketa eta Zuzendaritzan aditua. Hezkuntza eta eskola kirolaren munduan esperientzia anitzak bildu ditu urteetan zehar eskola kiroleko begirale eta koordinatzaile, aisialdiko begirale, saskibaloi federatuko entrenatzaile, LHko tutore, Heziketa Fisikoko irakasle eta psikopedagoga lanetan jardunez. Azken urteetan, jolasa, artea eta gorputz adierazpena integratzen duten metodologia ludikoetan murgildu, prestatu eta lanean aritu da. Era berean, gaitasun sozial eta emozionalen garapenerako adimen emozionalean sakontzen eta lanean aritu da.
Alberto Dorado Suarez
Alberto Dorado Suárez, es profesor de Gestión Deportiva en la Facultad de Ciencias del Deporte de la Universidad de Castilla-La Mancha y de Enseñanza Secundaria Obligatoria en el IES Princesa Galiana de Toledo. Se licenció en Educación Física por la Universidad de La Coruña y es Doctor en Ciencias de la Actividad Física y el Deporte por Universidad de Castilla-La Mancha. Desde la realización de su tesis doctoral sobre la gestión de la calidad en los servicios deportivos municipales y su trabajo como Jefe de Servicio de Promoción Deportiva en la Dirección General de Deportes de Castilla-La Mancha, durante quince años, se especializó en la promoción de la actividad física y el deporte orientada a la salud y en el desarrollo de proyectos y programas en el ámbito comunitario. Ha sido Presidente de la AEISAD desde el año 2008 al 2012. Sus principales líneas de investigación, que desarrolla en el Grupo PAFS (UCLM), se orientan hacia el desarrollo de activos para la promoción de la actividad
Begoña Irazu Irazusta
Lan Harremanetan Diplomatua (1989). Gipuzkoako Foru Aldundian 1983tik eta, zehazki, kirol arloko kirol teknikaria 2006tik. Eskola Kiroleko esparruan 2018tik orain arte.
Beñat Larrañaga
Irakaskuntzan diplomatua EHUn eta Goi Mailako zikloa futbolean. Usurbilgo Udarregi ikastolan eskola kiroleko koordinatzaile eta hezitzaile moduan aritu ondoren, 10 urtez irakasle Udarregin bertan. Lehen Hezkuntzako ikasketa buru hiru urtetan eta Usurbilgo eskola kirolaren eraldaketan, Zirimara proiektuaren lan taldeko kide. Gaur egun, Usurbilgo Udaleko zinegotzi eta Gipuzkoako zein Euskadiko futbol federazioetako zuzendaritzako kide.
Nagore Martinez Merino
UPV/EHU
Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietan Lizentziatua eta doktorea. Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Bilboko Hezkuntza Fakultateko irakasle atxikia (Musika, Plastika eta Gorputz Adierazpenaren Didaktikaren Saila). Gizartea, Kirola eta Ariketa Fisikoa Ikerkuntza Taldeko (GIKAFIT) ikertzailea. “LGTBI, educación física y deporte” ikerketa sareko kidea.
Harkaitz Millan Etxezarreta
Donostiako Udala
Pablo Murias
Soin Hezkuntzan lizentziaduna Gasteizko SHEEn (2000) eta Kirol Erakundeen Kudeaketa eta Zuzendaritzan aditua Mondragon Unibertsitatean (2009). Gaur egun, 2016ko urtarriletik, Irungo Udaleko kirol teknikaria da. Gipuzkoako eskola kirolaren eremuari oso lotuta dagoen ibilbide profesionala du, eta zeregin hauek egin ditu: Oarsoaldeko eskola-kirolaren koordinatzaile nagusia 6 urtez, Eskola-kiroleko begiraleen ikastaroko praktiken tutore arduraduna, Donostiako Kiroletako Udal Patronatuaren eskola kiroleko ikastaroetan irakasle lana, ea.
Itsaso Nabaskues
Alor akademikoari dagokionez, Jarduera Fisiko eta Kirolaren Zientzietan doktorea (2020). Erasmus Mundus Master in Adapted Physical Activity (2013-2015) eta Bigarren Hezkuntzako Irakaskuntzako Masterrak (2018-2019) burutuak. Lan esperientziari dagokionez, egun, Gipuzkoako Foru Aldundiko kirol zerbitzuko teknikaria (2018 geroztik).
Iñaki Ugarteburu Artamendi
Bergarako Udala
Iñaki Ugarteburu Artamendi, Magisteritza ikasketak EHUan, 1980-83 eta Soin Hezkuntza lizentziatura, Madrileko INEFen 1983-88. Bergarako Udal kirol teknikaria 1989. urtetik. 2003tik 2011ra Gipuzkoako Foru Aldundiko, Kiroletako Zuzendari Nagusia. KAIT (Kirol arloko iritzi taldea) Asociación Vasca de gestores del deporte, Presidentea 2019. urtetik
Zuriñe Uranga García
Gipuzkoako Foru Aldundia, Erdi mailako teknikaria
Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietan graduatua (2010-2014) eta Jarduera Fisiko eta Kirol Animazioko Goi-mailako teknikaria (2008-2010). Gipuzkoako Foru Aldundiaren Kirol Zerbitzuko erdi mailako teknikaria 2018tik.
Oidui Usabiaga Arruabarrena
Universidad del País Vasco UPV/EHU
Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietan doktorea. Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Hezkuntza eta Kirol fakultateko irakaslea (Gorputz eta Kirol Hezkuntza saila). Gizartea, Kirola eta Ariketa Fisikoa Ikerkuntza Taldeko (GIKAFIT) ikertzailea. Akzio motorraren behaketa (LOAM) laborategiko koordinatzailea. Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientziak Masterreko irakaslea. “LGTBI, educación física y deporte” ikerketa sareko kidea.
Javier Yanci Irigoyen
Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako doktorea. Irakasle titularra Gorputz eta Kirol Hezkuntza Sailean, Hezkuntza eta Kirol Fakultatean, Euskal Herriko Unibertsitatean (EHU). Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietako Masterreko arduraduna (UPV/EHU). Portaera motorreko laborategiko arduraduna (UPV/EHU). Universidad, Sociedad, Empresa 2020-2022 "Muévete" proiektuko ikertzaile nagusia. Metodo mistoaren ikuspegia errendimenduaren analisian (entrenamenduan eta lehiaketan), elite eta akademiako kirolean. GIKAFIT ikerketa taldeko kidea (UPV/EHU). Research in Sports Medicine, International Journal of Clinical Neurology and Brain Research eta Sports Science & Medicine Journal aldizkariko argitalpen-batzordeko kidea. Kanpoko ikuskatzailea estatuko eta nazioarteko 40 aldizkari zientifikotan baino gehiagotan. EHUko Gizakiekin Ikertzeko Etika Batzordeko kidea (CEISH) (2014-2018). 180 artikulu zientifiko baino gehiago argitaratu ditu Estatuko/nazioarteko aldizkarietan eta 20 liburuetan
Susana Santor Martinez
Heziketa Fisikoko Irakasletzan diplomatua, 20 urtetako esperientzia du eskola kiroleko koordinatzaile gisa. Arrasate Kirol Proiektuan (AKP) hasi zuen eskola kiroleko ibilbidea eta azken urteotan Leintz Eskola Kiroleko koordinatzaile arduraduna da. Ibilbide honetan, ISO 9000;2001 kalitate ziurtagiria ateratzeko prozesuan partaidetza aktiboa izan zuen eta 2006. urtean, ‘Eskola Kirolaren antolaketa eta bere irakaskuntza’ ISOa atera zuen. Heziketa fisikoko irakasle bezala ere aritu izan da hainbat urteetan.
Tarifs inscription
Aurrez aurre | 2021-02-08 arte | 2021-06-15 arte |
---|---|---|
0 EUR | - | |
- | 77,00 EUR | |
- | 65,00 EUR | |
- | 54,00 EUR | |
- | 65,00 EUR |
Online zuzenean | 2021-02-08 arte | 2021-04-05 arte | 2021-06-15 arte |
---|---|---|---|
- | 0 EUR | - | |
- | - | 77,00 EUR | |
- | - | 65,00 EUR | |
- | - | 54,00 EUR | |
- | - | 65,00 EUR |
Lieu de l'événement
Miramar Jauregia
Mirakontxa pasealekua 48, 20007 Donostia
Gipuzkoa
Miramar Jauregia
Mirakontxa pasealekua 48, 20007 Donostia
Gipuzkoa
Objectifs de développement durable
Chez UIK, nous voulons contribuer à la réalisation des objectifs de développement durable (ODD) 2030. Pour ce faire, nous avons identifié les objectifs auxquels nos programmes contribuent. Vous pouvez vérifier les objectifs ci-dessous.
L'Agenda 2030 est le nouvel agenda international de développement adopté en septembre 2015 par les Nations Unies. Cet agenda se veut un outil pour favoriser le développement humain durable sur toute la planète. L'éradication de la pauvreté, la réduction de l'inégalité et de la vulnérabilité et la promotion de la viabilité constituent ses principaux piliers. Il s'agit d'une chance unique de transformer le monde jusqu'en 2030 et de garantir les droits de l'homme à tous.
3 - Bonne santé et bien-être
Donner aux individus les moyens de vivre une vie saine et promouvoir le bien-être de tous à tout âge. Questions clés : couverture sanitaire universelle, santé sexuelle et procréative, diminution du nombre de personnes victimes d’accidents de la route, de la pollution et de produits chimiques, réduction du taux de mortalité maternelle et néonatale, fin des épidémies comme le SIDA, combattre l’hépatite et les maladies transmises par l’eau, prévention des drogues et de l’alcool, contrôle du tabac.
Plus d'informations5 - Égalité entre les sexes
Réaliser l’égalité des sexes et autonomiser toutes les femmes et les filles. Questions clés : fin de toutes les formes de discrimination et de violence, reconnaissance des soins et le travail domestique non rémunéré, responsabilité partagée, égalité des chances, participation pleine et effective, droits reproductifs, égalité des droits aux ressources économiques, ainsi qu’à l’accès à la terre, à d’autres biens et à la propriété.
Plus d'informations11 - Villes et communautés durables
Faire en sorte que les villes et les établissements humains soient ouverts à tous, sûrs, résilients et durables. Questions clés : accès de tous à un logement et des services de base adéquats et sûrs, à un coût abordable, systèmes de transport accessibles et viables, urbanisation inclusive, planification et gestion participatives, protection du patrimoine culturel et naturel, qualité de l'air, déchets, espaces verts, liens entre zones urbaines, périurbaines et rurales.
Plus d'informations