Programazio didaktikoak eta defentsa lantzeko orientabideak
Description
Este Curso tiene homologación del Dpto. de Educación del Gobierno Vasco para el profesorado no universitario (cód. homologación 2168170044) así como homologación del Departamento de Educación del Gobierno de Navarra como formación permanente para profesorado.
Ikastaro honetan, ikasleen errealitatetik abiatuta Haur Hezkuntza, Lehen Hezkunta, Bigarren Hezkuntza zein Lanbide Heziketako araudian oinarritzen diren programazio didaktikoen gakoak eta aplikazioa landuko dira metodologia aktiboak txertatuz (PBL, erronkak, STEAM, arazoak, ETHAZI). Hortaz gain, komunikazioa ere jorratuko da, ahozko defentsa baten aurrean baliabideak eskuratzeko.
Metodologiari dagokionez, ikaslearen autonomia eta partehartzea sustatuko da. Irakaskuntza ikaskuntza esanguratsuan oinarrituz.
Bakoitzaren errealitatetik abiatuta, programazio didaktiko baten gakoak bereiziko ditu ikasleak.
Zereginak euskaraz, gazteleraz edo ingelesez bidali daitezke.
Objectives
Programazioaren zein unitate didaktikoaren gakoak identifikatzea eta norberaren programaziorako orientabideak jasotzea oposaketei begira batez ere.
Activity directed to
- University student
- Students not from university
- Teachers
Methodology
Ikastaro honetan, ikasleen errealitatetik abiatuta Haur Hezkuntza, Lehen Hezkunta, Bigarren Hezkuntza zein Lanbide Heziketako araudian oinarritzen diren programazio didaktikoen gakoak eta aplikazioa landuko dira metodologia aktiboak txertatuz (PBL, erronkak, STEAM, arazoak, ETHAZI). Hortaz gain, komunikazioa ere jorratzen da, ahozko defentsa baten aurrean baliabideak eskuratzeko. Metodologiari dagokionez, ikaslearen autonomia eta partehartzea sustatuko da. Irakaskuntza ikaskuntza esanguratsuan oinarrituz. Bakoitzaren errealitatetik abiatuta, programazio didaktiko baten gakoak bereiziko ditu ikasleak. Foroetan parte hartzea: %10 Zereginak %90 • Ikastaroa gainditzeko %50 batzen duten eginkizunak gainditu beharko dira.
Contributors
Program
21-02-2022 / 04-03-2022
Justifikazioa, testuingurua eta marko juridikoa
Atal honetan programazioaren lehenengo zatia azalduko da. Horrez gain ikastetxearen testuinguruak duen garrantziari buruz hausnartuko dute ikasleak. Heziberri 2020n oinarritutako programazioaren gakoak landuko dira. Gaia amaitzean ikasleak programazioaren atal bat aurkeztuko du.05-03-2022 / 20-03-2022
Konpetentziak, helburuak eta edukiak
Marko juridikotik abiatuta, gai honetan oinarrizko zein diziplinako konpetentziak landuko dira. Bide batez, bakoitzaren gaiari lotuta, helburuak formulatzen ikasiko dugu. Gaia amaitzean ikasleak programazioaren atal bat aurkeztuko du.21-03-2022 / 24-04-2022
Unitate didaktikoak eta defentsa
Atal honi buruzko gakoak landuko dira eta gaia amaitzean ikasleak UD bat landuta aurkeztuko du.Registration fees
Registration | Until 23-02-2022 |
---|---|
212,00 EUR | |
180,00 EUR | |
180,00 EUR | |
148,00 EUR | |
180,00 EUR | |
180,00 EUR |
Sustainable development goals
Agenda 2030 is the new international development agenda approved in September 2015 by the United Nations. This agenda aims to be an instrument to favour sustainable human development all over the planet, and its main pillars are the eradication of poverty, a reduction in equality and vulnerability and fostering sustainability. It is a unique opportunity to transform the world up to 2030 and guarantee human rights for all.
4 - Quality education
Guarantee quality education that is inclusive and equitable and foster opportunities for lifelong learning for everyone. Key issues: free-of-charge, equitable and quality education, access to higher education and training on an equal basis, education for sustainable development, suitable education centres for persons with disabilities, and safe, non-violent and efficient learning environments.
More information