Eskola Publikoan pertsona ardatz
Description
Ikastaro honetan, aurreko ikasturtean proposatutakoari jarraipena ematea da gure helburua. XXI.mendean Eskola Publikoaz aritu ginen eta aurten ere guzti honetaz arituko gara. Eskola Publikoak bere ahalduntze prozesuan jarraitzen eta begibistakoa da eskolaren ekosistema aldatuz joan dela eta datozen urteetan are gehiago aldatuko dela.
Hezkuntza eta hezkuntzari buruzko hausnarketa, iritzi andana eta proposamen desberdinak plazaratzen ari dira gure gizartean eta guk, ikastaro honen bidez, fokua PERTSONETAN jarri nahi dugu. Hezkuntza zerbait bada, pertsonen arteko interakzioz betetako jarduna da eta horrek ezinbestean pertsonak - ikasleak, irakasleak, zuzendaritzetako kideak, gurasoak,...- zaintzera eta pertsonengan erreparatzera eraman behar gaitu, hezkuntza eta heziketa arrakastatsua izatea nahi badugu.
HEIZEk antolatzen duen ikastaro honetan, beti ere ikasleari eta familiari eskaini diezaiekegun onena buruan dugula, gai hauek izango ditugu hizketagai:
1.- Ikastetxe publiko batzuren antolaketa molde berritua. IPIak eta euren zergatiak.
2.- Ikastetxe publikoetan ETAPEN ARTEKO loturak nola bideratu. Abantailak eta eragozpenak.
3.- Zuzendaritza talde egonkorrek ikasleriaren arrakastan duten eragina.
4.- Ikerketaren eta Unibertsitatearen laguntzarekin, ikerlarien lanak plazaratuko ditugu.
5.- Irakaslegai direnen formazioa eta zuzendaritza taldeen formazioa aztertuko ditugu. Zer da egiten duguna eta zer da egin beharko genukeena
Guzti hau garatzeko molde hirukoitza erabiliko dugu:
1.- Geure burua janzteko hitzaldiak: alor bakoitzean arituak eta adituak direnak.
2.- Ikastetxeentzat inspiratzaile izan daitezkeen "praktika-onak". Egin daiteke, beraz egingo dugu!!
3.- Ikastetxeen arteko solasaldi-gunea izatea nahi dugu ikastaro hau. Denok dugu zer ikasi eta denok dugu zer irakatsi!!
4.- Eta bukatzeko, ikastaroaren egun bakoitzean, ordu eta erdiko saioa antolatuko dugu " Bertaratutakoekin elkarrizketan" izenekoa. Egun bakoitzean landu nahi dugun ardatzaren inguruan hausnarketa kolektiboa bultzatu nahi dugu.
Objectifs
Pertsonak erdigunean jarrita, XXI.mendeko Eskola Publikoaren antolaketa eta bertan arituko diren profesionalen formazioa aztergai jarri.
Eskola Publikoak, gizartearen eskaerei egoki erantzuteko behar beharrezkoa duen gobernatza-ereduaz hausnar egin.
Ikasleriaren heziketa arrakastatsua lortzeko Hezkuntza Komunitatearen eta inguruko gizartearen eta herritarron rolak eta erantzukizunak plazaratu.
Hezkuntzan, etapen arteko lotura eraginkorrak egitearen onurak aztertu. Zailtasunak eta Aukerak plazaratu. Indarguneen eta mehatxuen kontzientzia hartu.
XXI.mendeko gizarteak - familiak, ikasleak, herritarrak - eskolari eskatzen diona ezagutu eta eskolaren antolaketa berriak antzeman.
Ikastaroa bera hausnarketa kolektiboa egiteko gune bihurtu. Irtenbideak ere, elkarrekin, errazago aurkituko ditugu.
Activité s'adressant à
- Public en général
- Étudiants universitaires
- Étudiants non universitaires
- Professeurs
Programme
03 07 2023
Erregistroa
Présentation par la Direction de l’activité
- Josu Etxaburu Osa | HEIZE - Koordinazio teknikoa
“Hezkuntza Sailak proposatutako antolaketa eta zergatiak. Ikastetxe pubikoen berrantolaketa“
- Begoña Pedrosa Lobato | Hezkuntza Saila - Sailburuordea
“Hezkuntzan, etapen arteko loturak. Zergatik eta zertarako?“
- Iñigo Salaberria Aliaga | HEIZE - Presidentea
Pause
“Jarduera partehartzailea 1 “
Bertaratutakoekin elkarrizketan 1
- Josebe Azpiri Akarregi | Zaldupe Eskola (Ondarroa) - Zuzendaria
Bertaratutakoekin elkarrizketan 1
- Saioa Landa Lazcano | Orokieta Eskola (Zarautz) - Zuzendaritza taldeko kidea
“Praktika ona 1. Etapen arteko loturak nola bideratu: abantailak eta eragozpenak“
- Puy Garcia Tartas | Ikasbidea Ikastola IPI - Zuzendari-ohia
- Anaje Ferreiro Inza | Ikasbidea Ikastola IPI - Ikasketa Burua
- Jorge Domezain del Campo | Ikasbidea Ikastola IPI - Irakaslea
Jardunaldiaren sintesia (Josu Etxaburu Osa)
04 07 2023
“Zuzendaritzaren eta zuzendaritza taldearen garrantzia.“
- Maialen Oiartzun Irastorza | UPV/ EHU - Ikertzailea
Pause
“Ikasleriaren arrakasta eta zuzendaritza egonkorrak. Eragin zuzenak eta zeharkakoak “
- Birginia Pozo Gonzalez | Berritzegune Nagusia - Zuzendaria
Pause
“Praktika ona 2. Zuzendaritza berrien formazioa. Zuzendaritza lanetan aritzeko konpetentzien garapena“
- Aitor Santxo Falcon | Berritzegune Nagusia - Formazio arduraduna
“Jarduera partehartzailea 2“
Bertaratutakoekin elkarrizketan 2
- Idoia Pujana Uriarte | Botikazar BHI (Bilbo) - Zuzendaria
Bertaratutakoekin elkarrizketan 2
- Iñigo Salaberria Aliaga | HEIZE - Presidentea
Jardunaldiaren sintesia (Josu Etxaburu Osa)
05 07 2023
“Jarduera partehartzailea 3“
Bertaratutakoekin elkarrizketan (3)
- Iñigo Salaberria Aliaga | HEIZE - Presidentea
Pause
“Hezkuntza lidergoa eta lidergo digitala hezkuntzan: Irakasleen formazioa“
- Urtza Garay Ruiz | UPV/EHUko Bilboko Hezkuntza Fakultatea - Dekanoa
“Praktika ona 3. XXI. mendeko Ikasleria. Zeri erantzun behar diogu?“
- Saioa Landa Lazcano | HEIZE - Koordinatzailea
“Praktika ona 4. XXI. mendeko familiak. Zeri erantzun behar diogu?“
- Lurdes Imaz Gorostidi | EHIGE - Koordinatzailea
Table ronde: “Pertsona ardatz. Zer hartu behar dugu kontuan ikasleriari eta familiei erantzun egokiena emateko?“
- Josu Etxaburu Osa | HEIZE - Koordinazio teknikoa (Modérateur)
- Lurdes Imaz Gorostidi | EHIGE - Koordinatzailea
- Saioa Landa Lazcano | HEIZE - Koordinatzailea
- Iñigo Salaberria Aliaga | HEIZE - Presidentea
Jardunaldiaren sintesia (Josu Etxaburu Osa)
Directeurs
Josu Etxaburu Osa
IES Elorrio BHI, Zuzendari-ohia
JOSU ETXABURU OSA - Ondarroan jaioa 1961ean - Magisteritza ikasketak Filologia alorrean. - Euskal Filologia ikasketak egina. - Ikastetxeen zuzendaritzan Graduondoa - Euskal Kulturan Graduondoa - Linguistikan Masterra IBILBIDE PROFESIONALA: - Irakaskuntza munduan ibilbide luzea: 32 urte - Ibilbide honetan, itunpeko ikastetxean, irakaskuntza kooperatiban eta Irakaskuntza Publikoan aritua - Azken 20 ikasturteak Elorrio Institutuan Euskara eta Teknologia irakasle gisa. - Urte betez Berritzegune Nagusian "Lidergoa eta Kalitatea ikastetxe publikoetan" lantaldeko arduraduna ZUZENDARITZAN IBILIBIDEA: - 3 urte Lea-Artibai Teknik Ikastetxeko Ikasketaburua. - 16 urte Elorrio Institutuko zuzendari - DANTZERTIko (Arte Dramatiko eta Dantza Goi Mailako Eskola) zuzendari BESTE ERANTZUKIZUN BATZUK: - 15urteetan BIHEko (Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe Publikoetako Zuzendarien Elkartea) presidente. - 2 urteetan HEIZEko (Herri Ikastetxeetako Zuzendari/Zuzendaritza Taldeen Elkartea) presidente
Conférenciers
Josebe Azpiri Akarregi
Jorge Domezain del Campo
Anaje Ferreiro Inza
Urtza Garay Ruiz Decana de la Facultad de Educación de Bilbao. Dos sexenios de investigación reconocidos en el área de educación e IP del grupo de Investigación en tecnología Educativa WebLeaner. Directora del Máster Universitario en Tecnología; Apredizaje y Educaicón
Puy Garcia Tartas
Lurdes Imaz Gorostidi
EHIGE
Saioa Landa Lazcano
OROKIETA HERRI ESKOLA
Graduada en Educación Primaria (2017) y Máster en Investigación en Ámbitos Socioeducativos (2018) por la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU). Actualmente profesora del Departamento de Ciencias de la Educación. Pertenece al grupo de investigación IkasGaraian, donde está realizando la tesis doctoral "Los mejores docentes para una escuela de calidad: diagnóstico y propuestas del modelo de acceso a la profesión para la escuela pública vasca"
Begoña Pedrosa Lobato
Begoña Pedrosa (Areatza, 1975). Filologia Ingelesean Lizentziatua (Deustuko Unibertsitatea, 1997) Masterra Hizkuntzalaritzan (Master of Arts, University of Illinois, AEB, 1999). Doktorea Hizkuntzalaritza Aplikatuan (Euskal Herriko Unibertsitatea, 2011). MBA Executive Mondragon Unibertsitatean (2017). Mondragon Unibertsitateko Ibilbidea 2002. urtetik gaur egunera arte: • Dozentzia ibilbidea Lehen Hezkuntza eta Haur Hezkuntza Graduan, Atzerriko Hizkuntzako ibilbidean eta Ikus-entzunezko Graduan. Berrikuntza esparruan hainbat talde sortu eta koordinatu ditu. • Ikerketa ibilbidea BAHI-IALE ikertaldean garatu du hurrengo ikerlerroetan: konpetentzia eleanitzaren garapena hizkuntza gutxituen testuinguruetan, estrategia pedagogikoak CLIL testuinguruetan eta hizkuntzen ikaskuntzarekiko ikasleen jarrerak. • Kudeaketa ibilbidea: 2014tik Humanitate eta Hezkuntza Zientziatako Dekanoa. Aurretik Ikerketa Kudeaketa Mahaiko kidea ere izan da. Atzerriko Hizkuntza ibilbideko arduraduna Lehen Hezk
Feminista, ingeleseko maistra eta psicopedagogian lizentziaduna naiz (orden horretan). Eskolako Publikoan hazi nintzen. 2006 urte tik Hezkuntza Publikoan (eta publikoaren alde) lanean. Euskal Eskola Publiko inklusibo eta feministia baten alde lan egiten dut egunero (saiatzen naiz behintzat). Momentu honetan Berritzegune Nagusiko zuzendaria naiz.
Idoia Pujana Uriarte
Botikazar BHI
Iñigo Salaberria Aliaga
Heize, euskal eskola publiko ikastetxeen elkartea
Aitor Santxo Falcon
Ikasbide Ikastola
Tarifs inscription
Presencial | jusqu'au 31-05-2023 | jusqu'au 03-07-2023 |
---|---|---|
25,00 EUR | 81,00 EUR | |
- | 116,00 EUR | |
- | 98,00 EUR | |
- | 81,00 EUR | |
- | 98,00 EUR | |
- | 98,00 EUR | |
- | 98,00 EUR | |
- | 98,00 EUR |
Lieu de l'événement
Miramar Palace
Pº de Miraconcha nº 48. Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa
Miramar Palace
Pº de Miraconcha nº 48. Donostia / San Sebastián
Gipuzkoa
Objectifs de développement durable
Chez UIK, nous voulons contribuer à la réalisation des objectifs de développement durable (ODD) 2030. Pour ce faire, nous avons identifié les objectifs auxquels nos programmes contribuent. Vous pouvez vérifier les objectifs ci-dessous.
L'Agenda 2030 est le nouvel agenda international de développement adopté en septembre 2015 par les Nations Unies. Cet agenda se veut un outil pour favoriser le développement humain durable sur toute la planète. L'éradication de la pauvreté, la réduction de l'inégalité et de la vulnérabilité et la promotion de la viabilité constituent ses principaux piliers. Il s'agit d'une chance unique de transformer le monde jusqu'en 2030 et de garantir les droits de l'homme à tous.
3 - Bonne santé et bien-être
Donner aux individus les moyens de vivre une vie saine et promouvoir le bien-être de tous à tout âge. Questions clés : couverture sanitaire universelle, santé sexuelle et procréative, diminution du nombre de personnes victimes d’accidents de la route, de la pollution et de produits chimiques, réduction du taux de mortalité maternelle et néonatale, fin des épidémies comme le SIDA, combattre l’hépatite et les maladies transmises par l’eau, prévention des drogues et de l’alcool, contrôle du tabac.
Plus d'informations4 - Éducation de qualité
Veiller à ce que tous puissent suivre une éducation de qualité dans des conditions d’équité et promouvoir les possibilités d’apprentissage tout au long de la vie. Questions clés : enseignement gratuit, équitable et de qualité, accès égalitaire à une formation supérieure, éducation au développement durable, des installations éducatives adaptées aux personnes handicapées, cadres d’apprentissage sûrs, exempts de violence, inclusifs et efficaces.
Plus d'informations10 - Réduction des inégalités
Réduire les inégalités entre les pays et en leur sein. Questions clés : promotion de l'intégration sociale, économique et politique de toutes les personnes, égalité des chances, politiques fiscales, salariales et de protection sociale pour l'égalité, migration et politiques migratoires, aide publique au développement, réglementation et surveillance des institutions et marchés financiers mondiaux.
Plus d'informations17 - Partenariats pour la réalisation des objectifs
Renforcer les moyens de mettre en œuvre et dynamiser le partenariat mondial pour le développement durable. Questions clés : mobilisation de ressources, consacrer 0,7 % du PIB à l'aide officielle aux pays en développement, dette extérieure, finances, coopération en matière technologique et d'innovation, technologies écologiquement rationnelles, création de capacités, système de commerce multilatéral universel, cohérence réglementaire et institutionnelle, disponibilité des données, suivi, indicateurs et reddition de comptes.
Plus d'informations