Eskola Publikoan pertsona ardatz

03.Juil - 05. Juil, 2023 Cod. H09-23

Description

Ikastaro honetan, aurreko ikasturtean proposatutakoari jarraipena ematea da gure helburua. XXI.mendean Eskola Publikoaz aritu ginen eta aurten ere guzti honetaz arituko gara. Eskola Publikoak bere ahalduntze prozesuan jarraitzen eta begibistakoa da eskolaren ekosistema aldatuz joan dela eta datozen urteetan are gehiago aldatuko dela.

Hezkuntza eta hezkuntzari buruzko hausnarketa, iritzi andana eta proposamen desberdinak plazaratzen ari dira gure gizartean eta guk, ikastaro honen bidez, fokua PERTSONETAN jarri nahi dugu. Hezkuntza zerbait bada, pertsonen arteko interakzioz betetako jarduna da eta horrek ezinbestean pertsonak - ikasleak, irakasleak, zuzendaritzetako kideak, gurasoak,...- zaintzera eta pertsonengan erreparatzera eraman behar gaitu, hezkuntza eta heziketa arrakastatsua izatea nahi badugu.

HEIZEk antolatzen duen ikastaro honetan, beti ere ikasleari eta familiari eskaini diezaiekegun onena buruan dugula, gai hauek izango ditugu hizketagai:

1.- Ikastetxe publiko batzuren antolaketa molde berritua. IPIak eta euren zergatiak.

2.- Ikastetxe publikoetan ETAPEN ARTEKO loturak nola bideratu. Abantailak eta eragozpenak.

3.- Zuzendaritza talde egonkorrek ikasleriaren arrakastan duten eragina.

4.- Ikerketaren eta Unibertsitatearen laguntzarekin, ikerlarien lanak plazaratuko ditugu.

5.- Irakaslegai direnen formazioa eta zuzendaritza taldeen formazioa aztertuko ditugu. Zer da egiten duguna eta zer da egin beharko genukeena   

Guzti hau garatzeko molde hirukoitza erabiliko dugu:

1.- Geure burua janzteko hitzaldiak: alor bakoitzean arituak eta adituak direnak.

2.- Ikastetxeentzat inspiratzaile izan daitezkeen "praktika-onak". Egin daiteke, beraz egingo dugu!!

3.- Ikastetxeen arteko solasaldi-gunea izatea nahi dugu ikastaro hau. Denok dugu zer ikasi eta denok dugu zer irakatsi!!

4.- Eta bukatzeko, ikastaroaren egun bakoitzean, ordu eta erdiko saioa antolatuko dugu " Bertaratutakoekin elkarrizketan" izenekoa. Egun bakoitzean landu nahi dugun ardatzaren inguruan hausnarketa kolektiboa bultzatu nahi dugu.

Lire la suite

Objectifs

Pertsonak erdigunean jarrita, XXI.mendeko Eskola Publikoaren antolaketa eta bertan arituko diren profesionalen formazioa aztergai jarri.

Eskola Publikoak, gizartearen eskaerei egoki erantzuteko behar beharrezkoa duen gobernatza-ereduaz hausnar egin.

Ikasleriaren heziketa arrakastatsua lortzeko Hezkuntza Komunitatearen eta inguruko gizartearen eta herritarron rolak eta erantzukizunak plazaratu.

Hezkuntzan, etapen arteko lotura eraginkorrak egitearen onurak aztertu. Zailtasunak eta Aukerak plazaratu. Indarguneen eta mehatxuen kontzientzia hartu. 

XXI.mendeko gizarteak - familiak, ikasleak, herritarrak - eskolari eskatzen diona ezagutu eta eskolaren antolaketa berriak antzeman.

Ikastaroa bera hausnarketa kolektiboa egiteko gune bihurtu. Irtenbideak ere, elkarrekin, errazago aurkituko ditugu.

Lire la suite

Activité s'adressant à

  • Public en général
  • Étudiants universitaires
  • Étudiants non universitaires
  • Professeurs

En collaboration avec

Programme

03 07 2023

09:00 - 09:15

Erregistroa

09:15 - 09:25

Présentation par la Direction de l’activité

  • Josu Etxaburu Osa | HEIZE - Koordinazio teknikoa
09:25 - 10:30

“Hezkuntza Sailak proposatutako antolaketa eta zergatiak. Ikastetxe pubikoen berrantolaketa“

  • Begoña Pedrosa Lobato | Hezkuntza Saila - Sailburuordea
10:30 - 11:30

“Hezkuntzan, etapen arteko loturak. Zergatik eta zertarako?“

  • Iñigo Salaberria Aliaga | HEIZE - Presidentea
11:30 - 11:45

Pause

11:45 - 13:15

“Jarduera partehartzailea 1 “

    Bertaratutakoekin elkarrizketan 1

    • Josebe Azpiri Akarregi | Zaldupe Eskola (Ondarroa) - Zuzendaria

    Bertaratutakoekin elkarrizketan 1

    • Saioa Landa Lazcano | Orokieta Eskola (Zarautz) - Zuzendaritza taldeko kidea
    13:15 - 14:00

    “Praktika ona 1. Etapen arteko loturak nola bideratu: abantailak eta eragozpenak“

    • Puy Garcia Tartas | Ikasbidea Ikastola IPI - Zuzendari-ohia
    • Anaje Ferreiro Inza | Ikasbidea Ikastola IPI - Ikasketa Burua
    • Jorge Domezain del Campo | Ikasbidea Ikastola IPI - Irakaslea
    14:00 - 14:30

    Jardunaldiaren sintesia (Josu Etxaburu Osa)

    04 07 2023

    09:00 - 10:15

    “Zuzendaritzaren eta zuzendaritza taldearen garrantzia.“

    • Maialen Oiartzun Irastorza | UPV/ EHU - Ikertzailea
    10:15 - 10:30

    Pause

    10:30 - 11:30

    “Ikasleriaren arrakasta eta zuzendaritza egonkorrak. Eragin zuzenak eta zeharkakoak “

    • Birginia Pozo Gonzalez | Berritzegune Nagusia - Zuzendaria
    11:30 - 11:45

    Pause

    11:45 - 12:30

    “Praktika ona 2. Zuzendaritza berrien formazioa. Zuzendaritza lanetan aritzeko konpetentzien garapena“

    • Aitor Santxo Falcon | Berritzegune Nagusia - Formazio arduraduna
    12:30 - 14:00

    “Jarduera partehartzailea 2“

      Bertaratutakoekin elkarrizketan 2

      • Idoia Pujana Uriarte | Botikazar BHI (Bilbo) - Zuzendaria

      Bertaratutakoekin elkarrizketan 2

      • Iñigo Salaberria Aliaga | HEIZE - Presidentea
      14:00 - 14:30

      Jardunaldiaren sintesia (Josu Etxaburu Osa)

      05 07 2023

      09:00 - 10:30

      “Jarduera partehartzailea 3“

        Bertaratutakoekin elkarrizketan (3)

        • Iñigo Salaberria Aliaga | HEIZE - Presidentea
        10:30 - 11:00

        Pause

        11:00 - 12:00

        “Hezkuntza lidergoa eta lidergo digitala hezkuntzan: Irakasleen formazioa“

        • Urtza Garay Ruiz | UPV/EHUko Bilboko Hezkuntza Fakultatea - Dekanoa
        12:00 - 12:45

        “Praktika ona 3. XXI. mendeko Ikasleria. Zeri erantzun behar diogu?“

        • Saioa Landa Lazcano | HEIZE - Koordinatzailea
        12:45 - 13:15

        “Praktika ona 4. XXI. mendeko familiak. Zeri erantzun behar diogu?“

        • Lurdes Imaz Gorostidi | EHIGE - Koordinatzailea
        13:15 - 14:00

        Table ronde: “Pertsona ardatz. Zer hartu behar dugu kontuan ikasleriari eta familiei erantzun egokiena emateko?“

        • Josu Etxaburu Osa | HEIZE - Koordinazio teknikoa (Modérateur)
        • Lurdes Imaz Gorostidi | EHIGE - Koordinatzailea
        • Saioa Landa Lazcano | HEIZE - Koordinatzailea
        • Iñigo Salaberria Aliaga | HEIZE - Presidentea
        14:00 - 14:30

        Jardunaldiaren sintesia (Josu Etxaburu Osa)

        Directeurs

        Josu Etxaburu Osa

        IES Elorrio BHI, Zuzendari-ohia

        JOSU ETXABURU OSA - Ondarroan jaioa 1961ean - Magisteritza ikasketak Filologia alorrean. - Euskal Filologia ikasketak egina. - Ikastetxeen zuzendaritzan Graduondoa - Euskal Kulturan Graduondoa - Linguistikan Masterra IBILBIDE PROFESIONALA: - Irakaskuntza munduan ibilbide luzea: 32 urte - Ibilbide honetan, itunpeko ikastetxean, irakaskuntza kooperatiban eta Irakaskuntza Publikoan aritua - Azken 20 ikasturteak Elorrio Institutuan Euskara eta Teknologia irakasle gisa. - Urte betez Berritzegune Nagusian "Lidergoa eta Kalitatea ikastetxe publikoetan" lantaldeko arduraduna ZUZENDARITZAN IBILIBIDEA: - 3 urte Lea-Artibai Teknik Ikastetxeko Ikasketaburua. - 16 urte Elorrio Institutuko zuzendari - DANTZERTIko (Arte Dramatiko eta Dantza Goi Mailako Eskola) zuzendari BESTE ERANTZUKIZUN BATZUK: - 15urteetan BIHEko (Bigarren Hezkuntzako Ikastetxe Publikoetako Zuzendarien Elkartea) presidente. - 2 urteetan HEIZEko (Herri Ikastetxeetako Zuzendari/Zuzendaritza Taldeen Elkartea) presidente

        Conférenciers

        Josebe Azpiri Akarregi

        Jorge Domezain del Campo

        Anaje Ferreiro Inza

        Urtza Garay Ruiz

        UPV/EHU

        Urtza Garay Ruiz Decana de la Facultad de Educación de Bilbao. Dos sexenios de investigación reconocidos en el área de educación e IP del grupo de Investigación en tecnología Educativa WebLeaner. Directora del Máster Universitario en Tecnología; Apredizaje y Educaicón

        Puy Garcia Tartas

        Lurdes Imaz Gorostidi

        EHIGE

        Saioa Landa Lazcano

        OROKIETA HERRI ESKOLA

        Maialen Oiartzun Irastorza

        UPV/EHU

        Graduada en Educación Primaria (2017) y Máster en Investigación en Ámbitos Socioeducativos (2018) por la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU). Actualmente profesora del Departamento de Ciencias de la Educación. Pertenece al grupo de investigación IkasGaraian, donde está realizando la tesis doctoral "Los mejores docentes para una escuela de calidad: diagnóstico y propuestas del modelo de acceso a la profesión para la escuela pública vasca"

        Begoña Pedrosa Lobato

        Begoña Pedrosa (Areatza, 1975). Filologia Ingelesean Lizentziatua (Deustuko Unibertsitatea, 1997) Masterra Hizkuntzalaritzan (Master of Arts, University of Illinois, AEB, 1999). Doktorea Hizkuntzalaritza Aplikatuan (Euskal Herriko Unibertsitatea, 2011). MBA Executive Mondragon Unibertsitatean (2017). Mondragon Unibertsitateko Ibilbidea 2002. urtetik gaur egunera arte: • Dozentzia ibilbidea Lehen Hezkuntza eta Haur Hezkuntza Graduan, Atzerriko Hizkuntzako ibilbidean eta Ikus-entzunezko Graduan. Berrikuntza esparruan hainbat talde sortu eta koordinatu ditu. • Ikerketa ibilbidea BAHI-IALE ikertaldean garatu du hurrengo ikerlerroetan: konpetentzia eleanitzaren garapena hizkuntza gutxituen testuinguruetan, estrategia pedagogikoak CLIL testuinguruetan eta hizkuntzen ikaskuntzarekiko ikasleen jarrerak. • Kudeaketa ibilbidea: 2014tik Humanitate eta Hezkuntza Zientziatako Dekanoa. Aurretik Ikerketa Kudeaketa Mahaiko kidea ere izan da. Atzerriko Hizkuntza ibilbideko arduraduna Lehen Hezk

        Birginia Pozo Gonzalez

        Hezkuntza Saila

        Feminista, ingeleseko maistra eta psicopedagogian lizentziaduna naiz (orden horretan). Eskolako Publikoan hazi nintzen. 2006 urte tik Hezkuntza Publikoan (eta publikoaren alde) lanean. Euskal Eskola Publiko inklusibo eta feministia baten alde lan egiten dut egunero (saiatzen naiz behintzat). Momentu honetan Berritzegune Nagusiko zuzendaria naiz.

        Idoia Pujana Uriarte

        Botikazar BHI

        Iñigo Salaberria Aliaga

        Heize, euskal eskola publiko ikastetxeen elkartea

        Aitor Santxo Falcon

        Ikasbide Ikastola

        Tarifs inscription

        Presencialjusqu'au 31-05-2023jusqu'au 03-07-2023
        25,00 EUR81,00 EUR
        - 116,00 EUR
        - 98,00 EUR
        - 81,00 EUR
        - 98,00 EUR
        - 98,00 EUR
        - 98,00 EUR
        - 98,00 EUR

        Lieu de l'événement

        Miramar Palace

        Pº de Miraconcha nº 48. Donostia / San Sebastián

        Gipuzkoa

        43.3148927,-1.9985911999999644

        Miramar Palace

        Pº de Miraconcha nº 48. Donostia / San Sebastián

        Gipuzkoa

        Objectifs de développement durable

        Chez UIK, nous voulons contribuer à la réalisation des objectifs de développement durable (ODD) 2030. Pour ce faire, nous avons identifié les objectifs auxquels nos programmes contribuent. Vous pouvez vérifier les objectifs ci-dessous.

        L'Agenda 2030 est le nouvel agenda international de développement adopté en septembre 2015 par les Nations Unies. Cet agenda se veut un outil pour favoriser le développement humain durable sur toute la planète. L'éradication de la pauvreté, la réduction de l'inégalité et de la vulnérabilité et la promotion de la viabilité constituent ses principaux piliers. Il s'agit d'une chance unique de transformer le monde jusqu'en 2030 et de garantir les droits de l'homme à tous.

        Objetics de développement durable

        3 - Bonne santé et bien-être

        Donner aux individus les moyens de vivre une vie saine et promouvoir le bien-être de tous à tout âge. Questions clés : couverture sanitaire universelle, santé sexuelle et procréative, diminution du nombre de personnes victimes d’accidents de la route, de la pollution et de produits chimiques, réduction du taux de mortalité maternelle et néonatale, fin des épidémies comme le SIDA, combattre l’hépatite et les maladies transmises par l’eau, prévention des drogues et de l’alcool, contrôle du tabac.

        Plus d'informations
        3 - Bonne santé et bien-être

        4 - Éducation de qualité

        Veiller à ce que tous puissent suivre une éducation de qualité dans des conditions d’équité et promouvoir les possibilités d’apprentissage tout au long de la vie. Questions clés : enseignement gratuit, équitable et de qualité, accès égalitaire à une formation supérieure, éducation au développement durable, des installations éducatives adaptées aux personnes handicapées, cadres d’apprentissage sûrs, exempts de violence, inclusifs et efficaces.

        Plus d'informations
        4 - Éducation de qualité

        10 - Réduction des inégalités

        Réduire les inégalités entre les pays et en leur sein. Questions clés : promotion de l'intégration sociale, économique et politique de toutes les personnes, égalité des chances, politiques fiscales, salariales et de protection sociale pour l'égalité, migration et politiques migratoires, aide publique au développement, réglementation et surveillance des institutions et marchés financiers mondiaux.

        Plus d'informations
        10 - Réduction des inégalités

        17 - Partenariats pour la réalisation des objectifs

        Renforcer les moyens de mettre en œuvre et dynamiser le partenariat mondial pour le développement durable. Questions clés : mobilisation de ressources, consacrer 0,7 % du PIB à l'aide officielle aux pays en développement, dette extérieure, finances, coopération en matière technologique et d'innovation, technologies écologiquement rationnelles, création de capacités, système de commerce multilatéral universel, cohérence réglementaire et institutionnelle, disponibilité des données, suivi, indicateurs et reddition de comptes.

        Plus d'informations
        17 - Partenariats pour la réalisation des objectifs