Komunikazio digitala konpetentzia esentziala
Description
Komunikazioa Hezkuntzan nola ulertu, landu eta praktikatu birpentsatuko dugu ikastaro honetan: ikuspegi globalizatu batez.
Praktikara eraman nahi dugu komunikazioa hitzez, hitzik gabe eta modu digitalean: oinarrizko konpetentzien zeharkako izakeran sakondu eta ikastetxeen praktikarekin aberastu. Eta paradigma komunikatibo berri honen ondorio bezala, ikastetxeen arteko komunikazioa eta sare-lana eragitea.
Collaborateurs
Programme
2017-07-10
PBL eta komunikazioaren esperientzia eta potentzia
Erregistroa
Aurkezpena: Komunikazio Digitala Ikastaroaren helburuak eta metodologiaren azalpena
“PBLrekin lan egiten duten Ikastetxeen Praktika“
- Ainhoa Baraiaetxaburu Zarandona Berritzegune Nagusia - Aholkularia
Atsedena
“PBLren azterketa: indarguneak eta ahuleziak“
- Susana López Belarrinaga Berritzegune Nagusia - Aholkularia
Atsedena
“Arazoetan oinarritutako proiektuak eguneroko praktikan: PBL-a ikasgeletan“
- Berta Martinez Pérez Barakaldoko Berritzegunea - Aholkularia
“Nola erabili PBLa Konpetentzia Komunikatiboa areagotzeko: ondorioak & sintesia“
- Urtza Garay Ruiz UPV/EHU - Irakaslea. Magisteritza Eskola
2017-07-11
Ikasleak ikasketaren subjektu: Konpetentzia komunikatibo digitalari buelta emateko modu bat
“Ikasleen irteera profila eta zehar konpetentziak ikastetxeko erronka edota proiektu ezberdinak uztartzeko bidea“
- Iñaki Biain Salaberria Irungo Berritzegunea - Aholkularia
Atsedena
“Hitzez, hitzik gabe eta modu digitalean komunikatzeko konpetentzia oinarrizkoen zeharkakoa“
- Itziar Elorza Alday Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea. UPV/EHU - Irakaslea
Atsedena
“Komunikatzeko konpetentzia pedagogia gaurkotuen eta gaitasun digitalaren baitan“
- Eneko Tejada Garitano UPV/EHU - Irakaslea. Magisteritza Eskola.
- Urtza Garay Ruiz UPV/EHU - Irakaslea. Magisteritza Eskola.
Mahai ingurua: “Konpetentzia digitala ikastetxeetan garatzeko planak“
- Urtza Garay Ruiz UPV/EHU - Irakaslea . Magisteritza Eskola. (Moderatzailea)
- Ana Vitorica Leoz Ekonomia eta ogasun saila - Ikanosen Zuzendaria
- Ramon Barlam Aspachs INS Cal Gravat Manresa - Irakaslea
“Konpetentzia Komunikatiboari buelta emanez Flipped Classroomarekin: ondorioak & sintesia“
- Josi Sierra Orrantia Berritzegune Nagusia - KT Aholkularia
2017-07-12
Ikasleak ikasketaren subjektu
“Nola eman buelta klaseari metodologia egokiekin: Flipped Classroom“
- Birginia Pozo Gonzalez Berritzegune Nagusia - Lehen Hezkuntza Aholkularia
“Metodologia iraultzaileak; Catalunyako irakaslearen esperientzia eta proiektu kolaboratiboak“
- Ramon Barlam Aspachs INS Cal Gravat Manresa - Irakaslea
Atsedena
Mahai ingurua: “Metodologia partehartzaile eta iraultzaileak Irakasleekin EZBAIAN“
- Urtza Garay Ruiz UPV/EHU - Irakaslea. Magisteritza Eskola (Moderatzailea)
- Ramon Barlam Aspachs INS Cal Gravat Manresa - Irakaslea
- Birginia Pozo Gonzalez Berritzegune Nagusia - Lehen Hezkuntzako Aholkularia
- Xabier Mujika Mujika Berritzegune Nagusia - IKT Aholkularia
“KOMUNIKAZIOA KOnpetentzia Esentziala: ONdorio praktikoak Ikastetxera eramateko modukoak“
- Urtza Garay Ruiz UPV/EHU - Irakaslea . Magisteritza Eskola
- Josi Sierra Orrantia Berritzegune Nagusia - KT Aholkularia
Directeurs
Maixua XX. gizaldia eta Ikusentzunezko Komunikalaria XXI.ean. IKT aholkularia Bilboko Berritzegune Nagusian. Konpetentzia Digitala garatzeko ahaleginak eginez, irakasleon formakuntza beharrezkoa dela konturatu naiz; azken finean ikasleen #KDigitala bermatzeko klaseetan eta ikastetxeetan ere landu beharko dutelako. Horretarako ikusi eta ikasi egiten dut, eta ikusentzunezkoak ekoiztu, ikasitakoa aprtekatzeko, Euskaraz http://zortzigarrenlurraldea.eus/ blogean batipat; gaztelaniaz http://conocity.eu/ blogean ere.
Urtza Garay Ruiz doktorea da Euskal Herriko Unibertsitatean, eta Hezkuntza eleaniztuneko graduondokoa Bartzelonako Unibertsitatean. Euskal Herriko Unibertsitateko Berrikuntza Metodologikoko irakaslea eta zuzendaria da. Teknologiari eta hezkuntzari buruzko Weblearner ikerketa talde finkatuaren kidea ere bada. Espainiako Hezkuntza eta Zientzia Ministerioaren, Eusko Jaurlaritzaren eta EHUren ikerketa proiektu lehiakorretan parte hartu du. Irakaskuntza Berrikuntzako Proiektuak koordinatu eta parte hartzeaz gain, Lehen Hezkuntzarako, Bigarren Hezkuntzarako eta Unibertsitaterako irakas-materiala argitaratu du. Bere ikerketa ildoak MOOC, PLE, Ra, Teknologia Educativa eta Hezkuntza Eleanitza dira. Ikerketa-topiko horiekin lotuta, ekarpenak egin ditu nazioko eta nazioarteko hainbat kongresutan, eta liburuetako kapituluak eta artikuluak argitaratu ditu nazioko eta nazioarteko eragin handiko hezkuntza-ikerketako aldizkarietan.
Conférenciers
Musikako irakaslea oinarriz, momentu honetan Berritzegune Nagusiko aholkularia Eskola Antolaketa programan, Zuzendaritza Taldekideen prestakuntzan, Kalitatea Hezkuntzan sarearen koordinazioan besteak beste...beti ikasteko prest!
Iñaki Biain Salaberria
Eusko Jaurlaritza/Gobierno Vasco, G02 Berritzeguneko HN aholkularia
Pedagogian Lizentziaduna. Eskola Orientatzaile gisa hasi nintzen lanean 1983an. 1989an Hezkuntzako Euskara Teknikari moduan hasi nintzen, Nafarroako Gobernuko Hezkuntza Departamentuan. Han euskarazko ikastereduen erazpenarekin eta garapenarekin, curriculumarekin, hizkuntza-proiektuarekin, hizkuntzaren didaktikarekin eta irakasleen prestakuntzarekin erlazionatutako jardueretan aritzeko aukera izan nuen. 2001etik hona HN aholkulari lanetan ari naiz Irungo Berritzegunean. Bertan ikastetxearen hizkuntza normalizazioarako proiektua eta hizkuntza proiektua, hizkuntzaren curriculuma eta ikas-irakaskuntza izan dira lan eremurik ohikoenak 'Hezkuntza eta Hizkuntza Proiektuak' materiaren irakasle izan naiz Mondragon Unibertsitatearen EKOMU (Hezkuntza Testuinguru Multikultural eta Eleaniztunetan) masterrean. Azken ikasturte honetan 'Elkarhitz' eta Berbalapiko' proiektu pilotuetan parte hartzeko aukera izaten ari naiz.
Itziar Elorza Alday
EHU
Susana López Belarrinaga es maestra de Educación Infantil y Primaria y actualmente es asesora de etapa en el Berritzegune de Barakaldo. Anteriormente ha ejercido como profesora tutora y coordinadora en ambas etapas. Ha participado en diferentes Proyectos de Innovación Docente del Ministerio de Educación y Ciencia y ha elaborado para este organismo recursos educativos abiertos, REAs publicados en PROCOMÚN bajo el nombre Proyecto EDIA. Además ha publicado artículos en revistas de ámbito educativo. La línea principal de su intervención en centro es el asesoramiento, formación y modelaje en torno a metodologías activas a través del diseño y puesta en práctica en aula de secuencias ABP.
Berta Martínez Pérez es maestra de Educación Primaria y actualmente es asesora de etapa en el Berritzegune de Barakaldo. Anteriormente, ejerció como tutora de aula, responsable de mantenimiento de la red (PREMIA) y dinamizadora TIC, jefa de estudios y directora en una ikastola pública de Barakaldo. También pertenece a la junta de la asociación docente aulaBLOG desde donde ha participado, como autora y coordinadora, en la elaboración de las guías docentes del proyecto Escuelas Creativas Adrià. Asimismo ha colaborado en diferentes proyectos de innovación docente del Ministerio de Educación y Ciencia y ha elaborado para este organismo recursos educativos abiertos -REA- publicados en PROCOMÚN bajo el nombre Proyecto EDIA. Además ha publicado artículos en diferentes revistas de ámbito educativo. La línea principal de su intervención en centro es el asesoramiento, formación y modelaje en torno a metodologías activas a través del diseño y puesta en práctica en aula de secuencias ABP.
Magisteritza eta Pedagogia ikasketak (EHU-UPV, UNED).1984an hasi nintzen eskolak ematen Alacant-eko lurraldeetan (País Valencià). 1995etik aurrera Zarauzko Orokieta Herri Eskolan irakasle eta 1999tik-2008ra zuzendari aritu nintzen. Geroztik Berritzegune Nagusiko kolaboratzaile lanetan dihardut hainbat IKT-proiektu koordinatuz: Eskola 2.0, Sare_hezkuntza Gela eta eskolen arteko lankidetza proiektuetan. HEZIBERRI-ren curriculum garapenerako taldean aritu nintzen eta "Oinarrizko zehar-konpetentziak eskuratzeko prozeduren eta jarreren Artxiboa"-aren egilekide naiz (2016). INTEF-en autonomia erkidegoen Konpetentzia Digitalaren lantaldean kolaboratzen dut, MCCD (2017) "Irakasleen Konpetentzia Digitalen Markoa"-ren garapenean parte hartzaile izan nintzen.
Feminista, ingeleseko maistra eta psicopedagogian lizentziaduna naiz (orden horretan). Eskolako Publikoan hazi nintzen. 12 urtez Hezkuntza Publikoan (eta publikoaren alde) lanean. Euskal Eskola Publiko inklusibo eta parekide baten alde lan egiten dut egunero (saiatzen naiz behintzat). Momentu honetan Berritzegune Nagusiko Lehen Hezkuntzako aholkularitza lanak egiten ditut. Duela lau bat urte konturatu nintzen #VisualThinker bat nintzela. Pentsamendu bisualak SORMEN plastikoa ekarri dit berriz bizitzara, sormen hura lapurtu zidaten eta! Egunero ikasten dut zeozer.
Eneko Tejada Garitano
Euskal Herriko Unibertsitateko irakasle atxikia. Piscopedagogian lizentziatua da, Deustuko Uniberstitatea, eta Euskal Herriko Unibertsitatean doktorea. Didaktika eta Eskola Antolakuntzako partaide, Bilboko Hezkuntza Fakultatean lan egiten du irakasle eta ikertzaile gisa. Gaitasun digital, hezkuntza teknologia eta metodología aktiboetako formakuntzak garatu ditu. Bere ikerketa aktibitateak ondorengo ezagutza alorretan gauzatu ditu: a) long life learning; b) Personal Learning Enviroment c); augmented reality; d)Massive Open Online Course. Bilboko Hezkuntza Fakutatea, UPV/EHU ORCID ID: 0000-0002-6013-222X
Ana Vitorica Leoz
Gobierno Vasco / Eusko Jaurlaritza
Tarifs inscription
MATRIKULA | 2017-03-01 arte | 2017-05-31 arte | 2017-07-10 arte |
---|---|---|---|
0 EUR | - | - | |
- | 81,00 EUR | 95,00 EUR | |
- | 48,00 EUR | - | |
- | 20,00 EUR | 20,00 EUR | |
- | 48,00 EUR | 62,00 EUR | |
- | 70,00 EUR | - | |
- | - | 48,00 EUR |
Lieu de l'événement
Miramar Jauregia
Mirakontxa pasealekua 48, 20007 Donostia
Gipuzkoa
Miramar Jauregia
Mirakontxa pasealekua 48, 20007 Donostia
Gipuzkoa