Activité gratuite
Cours d'été
Audientzia, neuromarketinga eta big data

Audientzia, neuromarketinga eta big data

21.oct - 22. oct, 2020 Cod. I04-20

Description

Uda Ikastaro hau presentziala da, baina nahi izanez gero, online bidez jarraitzeko eta parte hartzeko aukera egongo da esteka hauen bitartez (bertaratze-ziurtagiri gabe):

Urriak 21:

https://online.tabakalera.eus/es/video/audientzia-neuromarketinga-eta-big-data/

Urriak 22:

https://online.tabakalera.eus/es/video/audientzia-neuromarketinga-eta-big-data-2/

Komunikabide tradizionalen eta berrien sorkuntzan, hedapenean eta kontsumoaren azterketan ikuspegi eta baliabide teknologiko berriak erabiltzen hasi dira. Ohiko audientzia ikerkuntzatik harago, neurozientziak eta datuen azterketa masiboak dira horietariko bi.

Bi eguneko jarduera honen bidez, hasteko, neurozientziaren oinarriak erakutsiko dira modu praktikoan eta, hurrengo egunean, big dataz baliatzen diren sektore profesionaletako ordezkariak arituko dira beraien zeregina zertan gauzatzen den azalduz.

 

Lire la suite

Objectifs

Neurozientziaren oinarriak azaldu, erabiltzen diren teknologiak eta ekipamenduak aurkeztu eta modu praktikoan aplikatu ikusentzunezkoen azterketan.

 

Gure inguruan big data erabiltzen duten enpresa, erakunde eta ikerketataldeen lana mahaigainean jarri eta zientziaren alor horri ikusten dizkioten balioak plazaratu

Activité s'adressant à

  • Unibertsitateko ikaslea
  • Unibertsitarioak ez diren ikasleak
  • Profesionalak
  • Publiko orokorra

Collaborateurs

  • Tabakalera (2deo)

Programme

2020-10-21

17:45 - 18:00

Registro

18:00 - 18:15

Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena

  • Edorta Arana Arrieta UPV/EHU - Irakaslea
18:15 - 20:00

“Neuromarketing y creación audiovisual“

  • Ana Moya Cañas Tecnalia - Tecnalia
  • Erlantz Loizaga Garmendia Tecnalia - Tecnalia
  • Sara Sillaurren Landaburu Tecnalia

2020-10-22

18:00 - 18:15

Jardueraren zuzendaritzaren aurkezpena

  • Beatriz Narbaiza Amillategi UPV/EHU
18:15 - 20:00

“Big data eta ikus-entzunezk kontsumoa“

  • Irantzu Barrio Beraza UPV/EHU
  • Koldo Unanue Virgin Telco - Marketing arduraduna
  • Anaitz Goia Imaz Tabakalera

Directeurs

Edorta Arana Arrieta

UPV/EHU

UPV / EHUko irakaslea eta ikertzailea da 1988az geroztik. Aurretik, kazetari gisa lanean aritu zen ETBn, harrezkero hainbat ikus-entzunezko zein idatzizko komunikabideekin kolaboratzen du. Kazetaritzan lizentziatu zen 1982an, Euskal Herriko Unibertsitatean, eta 1995ean unibertsitate berean doktoratu zen. Irrati, telebistarako eta Interneteko programazioarekin lotutako gaiak irakasten ditu eta hainbat liburu eta artikulu argitaratu ditu gai horien inguruan. NOR ikerketa taldeko kidea da eta MINECO eta UPV/EHUk diruz lagundutako ikerketa proiektuetan lan egiten du.

Conférenciers

Irantzu Barrio Beraza

Anaitz Goia Imaz

Erlantz Loizaga Garmendia

Ana Moya Cañas

Beatriz Narbaiza Amillategi

UPV/EHU

Beatriz Narbaiza Amillategi (Ermua, 1968) Kazetaritzan lizentziatua eta Ikus-entzunezko Komunikazioan doktorea. UPV-EHUko ikertzailea eta irakaslea gradu eta masterrean. Hainbat liburu-kapitulu eta artikulu argitaratu ditu.

Koldo Unanue

Sara Sillaurren Landaburu

Tecnalia

Tarifs inscription

MATRIKULA2020-10-21 arte
0 EUR

Lieu de l'événement

TABAKALERA Kultura Garaikidearen Nazioarteko Zentroa

Andre zigarrogileak plaza, 1 20012. Donostia / San Sebastián

Gipuzkoa

43.316583,-1.975833

TABAKALERA Kultura Garaikidearen Nazioarteko Zentroa

Andre zigarrogileak plaza, 1 20012. Donostia / San Sebastián

Gipuzkoa