Nola egin programazio didaktiko praktikoa lehen hezkuntzan eta haur-hezkuntzan: planak, proiektuak eta protokoloak / Cómo realizar una programación didáctica práctica en primaria e infantil: planes, proyectos y protocolos

Nola egin programazio didaktiko praktikoa lehen hezkuntzan eta haur-hezkuntzan: planak, proiektuak eta protokoloak / Cómo realizar una programación didáctica práctica en primaria e infantil: planes, proyectos y protocolos

12.Mar - 09. avr, 2025 Cod. @3-25

Description

 

Ikastaro honen helburua programazio didaktikoa antolatzea eta lantzea da. Ikastaroaren ezaugarri nagusia gela bakoitzaren errealitatera egokitzeko aukera da. Egitura, analisia, behaketa, metodologia desberdinak, koordinazioak, ebaluazioa... landuko dira hezkuntza inklusibo eta kalitatezkoaren ildoei jarraituz.

Beraz, aniztasuna, LOMLOEk dakartzan aldaketak eta Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsalak (DUA) ezartzen dituen oinarriak izango ditu jomugak.

Ikastaro honen bidez,

  • Programazio batek izan behar dituen puntuak errepasatuko ditugu, zertan oinarritzen diren eta nola egokitzen diren ikasgelako errealitatera.
  • Programazioa DUAk (Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsala) ezartzen dituen ildoen arabera landuko dugu, eta ikasteko, adierazteko, komunikatzeko eta parte hartzeko erritmoei eta moduei erantzungo dien programazio inklusibora hurbilduko gara.
  • Hainbat plan, proiektu eta protokolo ikusiko ditugu: helburuak, noiz eta nola erabili, eta jardueren eta ekintzen adibideak.
  • Ebaluazio inklusiboan murgilduko gara, tresnak partekatuz, IKTen bidezko ebaluazioa eginez, guztiontzako ebaluazioa eginez...
  • Ikastaroa amaitzeko, aurkibide bat egingo dugu programazioaren ideia nagusiekin.

 

Lire la suite

Objectifs

- Plan, proiektu eta protokoloei buruzko informazioa irakurtzea, biltzea eta antolatzea
- Ikasgelaren barruan egon daitezkeen beharrak behatzen eta hautematen ikastea, eta erantzun bat egituratzea ikasgelako programazioaren bidez, DUAren (Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsala) arabera.
- Ebaluazio inklusiboaren baliabideak eta tresnak antolatzea.
- Planteatzen den errealitateari erantzungo dion programazio-egitura garatzea.

Activité s'adressant à

  • Étudiants universitaires
  • Étudiants non universitaires
  • Professeurs
  • Professionnels

Programme

12 03 2025 / 09 04 2025

CÓMO REALIZAR UNA PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA PRÁCTICA EN PRIMARIA E INFANTIL: PLANES, PROYECTOS Y PROTOCOLOS

Este curso está dirigido para facilitar la organización y elaboración de una programación didáctica. El curso se caracteriza por la posibilidad de ajuste a la realidad de cada aula. Se trabajara la estructura, el análisis, la observación, diferentes metodologías, coordinaciones, evaluación… siguiendo las líneas de una educación inclusiva y de calidad. Por lo tanto, el punto de mira estará puesto en la diversidad, en los cambios que incorpora la LOMLOE y en las bases que marca el Diseño Universal del Aprendizaje (DUA). A través de este curso, - Veremos las bases de la LOMLOE, los cambios que trae y cómo poder reflejarlo de una manera práctica en la programación. - Repasaremos los puntos que debe tener una programación, en qué se basan y cómo ajustarlos a la realidad del aula. - Trabajaremos la programación de acuerdo con las líneas que marca el DUA (Diseño Universal del Aprendizaje) acercándonos a una programación inclusiva que responda a los diferentes ritmos y formas de aprendizaje, expresión, comunicación y participación. - Veremos distintos Planes, Proyectos y Protocolos: objetivos, cuándo y cómo utilizarlos y ejemplos de actividades y acciones. - Nos adentraremos en las evaluación inclusiva, compartiendo herramientas, evaluación mediante las TICs, evaluación para todos y todas… - Finalizaremos el curso con la elaboración de un índice con las ideas principales de la propia programación.
HAUT-PARLEURS:
  • NAROA GARCIA ROMAN
  • MONIKA URIARTE PORTELL

Directeurs

Naroa García Román

-

"ENSÉÑAME Y LO RECUERDO, INVOLÚCRAME Y LO APRENDO” B.FRANKLIN. PROFILA - LH, musika, heziketa berezia, HH eta hezkuntza OPEko irakaslea. - Eskola inklusiboa sortzeko jarrera - Proiektu berriak martxan jartzeko gaitasuna - Funtzionarioa. OPE IKASKETAK -2015: Euskal Herriko Unibertsitatea EHU LEHEN HEKZUNTZKO GRADUA (MUSIKA) -2016: Universidad Pontificia de Salamnca UPSA HAUR HEZKUNTZAKO GRADUA -2016: Deustoko Unibertsitatea UD HEZKUNTZAN PREMIA BEREZIAK MASTERRA -2017: Universidad a Distancia de la Rioja UNIR PEDAGOGIA TERAPAUTIKOA MENTZIOA -2019: OPOSAKETAK ***LAN ESPERIENTZIA*** -2016-17/ 2018-19; HAUR HEKZUNTZAKO TUTOREA : 3 URTEKO GELA -2017-18/2019-2025: PEDAGOGIA TERAPEUTIKOA: HH, LH eta DBH -2020-21: IKASKETA BURUA (HH eta LH) -2020-21/ 2024-25: OPOSAKETEN FORMATZAILEA IKERKUNTZA LANAK -"Análisis y observación del proceso de lectoescritura en distintas metodologías y propuesta de mejora" -"Diseño de guiones sociales para el alumnado de primaria con síndrome de Asperger o trastorno del espectro autista (TEA) de alto funcionamiento" HIZKUNTZAK EUSKARA C1 BESTELAKOAK TALDE LANA ETA ENPATIAM SORMENA, TEKNOLOGIAN GAITASUNA, METODOLOGIA BERRIEKIKO INTERESA

MONIKA URIARTE PORTELL

UIK

Conférenciers

NAROA GARCIA ROMAN

MONIKA URIARTE PORTELL

Tarifs inscription

Matrículajusqu'au 14-03-2025
110,00 EUR
94,00 EUR
77,00 EUR
94,00 EUR
94,00 EUR

Objectifs de développement durable

Chez UIK, nous voulons contribuer à la réalisation des objectifs de développement durable (ODD) 2030. Pour ce faire, nous avons identifié les objectifs auxquels nos programmes contribuent. Vous pouvez vérifier les objectifs ci-dessous.

L'Agenda 2030 est le nouvel agenda international de développement adopté en septembre 2015 par les Nations Unies. Cet agenda se veut un outil pour favoriser le développement humain durable sur toute la planète. L'éradication de la pauvreté, la réduction de l'inégalité et de la vulnérabilité et la promotion de la viabilité constituent ses principaux piliers. Il s'agit d'une chance unique de transformer le monde jusqu'en 2030 et de garantir les droits de l'homme à tous.

Objetics de développement durable

4 - Éducation de qualité

Veiller à ce que tous puissent suivre une éducation de qualité dans des conditions d’équité et promouvoir les possibilités d’apprentissage tout au long de la vie. Questions clés : enseignement gratuit, équitable et de qualité, accès égalitaire à une formation supérieure, éducation au développement durable, des installations éducatives adaptées aux personnes handicapées, cadres d’apprentissage sûrs, exempts de violence, inclusifs et efficaces.

Plus d'informations
4 - Éducation de qualité