
Nola egin programazio didaktiko praktikoa lehen hezkuntzan eta haur-hezkuntzan: planak, proiektuak eta protokoloak
Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko baliozkotzea eskatu dugu unibertsitateaz kanpoko irakasleentzat. Nafarroako Gobernuaren Hezkuntza Sailak irakasleen etengabeko prestakuntza gisa ere baliozkotzea eskatu da.
Description
Ikastaro honen helburua programazio didaktikoa antolatzea eta lantzea da. Ikastaroaren ezaugarri nagusia gela bakoitzaren errealitatera egokitzeko aukera da. Egitura, analisia, behaketa, metodologia desberdinak, koordinazioak, ebaluazioa... landuko dira hezkuntza inklusibo eta kalitatezkoaren ildoei jarraituz.
Beraz, aniztasuna, LOMLOEk dakartzan aldaketak eta Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsalak (DUA) ezartzen dituen oinarriak izango ditu jomugak.
Ikastaro honen bidez,
- Programazio batek izan behar dituen puntuak errepasatuko ditugu, zertan oinarritzen diren eta nola egokitzen diren ikasgelako errealitatera.
- Programazioa DUAk (Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsala) ezartzen dituen ildoen arabera landuko dugu, eta ikasteko, adierazteko, komunikatzeko eta parte hartzeko erritmoei eta moduei erantzungo dien programazio inklusibora hurbilduko gara.
- Hainbat plan, proiektu eta protokolo ikusiko ditugu: helburuak, noiz eta nola erabili, eta jardueren eta ekintzen adibideak.
- Ebaluazio inklusiboan murgilduko gara, tresnak partekatuz, IKTen bidezko ebaluazioa eginez, guztiontzako ebaluazioa eginez...
- Ikastaroa amaitzeko, aurkibide bat egingo dugu programazioaren ideia nagusiekin.
Objectifs
- Plan, proiektu eta protokoloei buruzko informazioa irakurtzea, biltzea eta antolatzea
- Ikasgelaren barruan egon daitezkeen beharrak behatzen eta hautematen ikastea, eta erantzun bat egituratzea ikasgelako programazioaren bidez, DUAren (Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsala) arabera.
- Ebaluazio inklusiboaren baliabideak eta tresnak antolatzea.
- Planteatzen den errealitateari erantzungo dion programazio-egitura garatzea.
Activité s'adressant à
- Étudiants universitaires
- Étudiants non universitaires
- Professeurs
- Professionnels
Programme
12 03 2025 / 09 04 2025
“Nola egin programazio didaktiko praktikoa lehen hezkuntzan eta haur-hezkuntzan: planak, proiektuak eta protokoloak / Cómo realizar una programación didáctica práctica en primaria e infantil: planes, proyectos y protocolos”
1- SAIOA: ESTRATEGIAK ETA PROGRAMAZIO DIDAKTIKO BATEN ANTOLAKETA LOMLOE-REKIN
Modulu honetan ikusiko dugu zein diren LOMLOEk programazioan egiten dituen aldaketak eta zein diren DUAren (Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsala) oinarriak. Gure programazioetan kontuan hartzeko "funtsezko kontzeptuak" elkartzeko eta aberasteko espazio bat sortuko dugu.
2. SAIOA: PROGRAMAREN GORPUTZA: aniztasuna, metodologiak, espazio-baliabideen antolamendua, materialak, curriculumak...
Modulu honetan, programazio didaktikoaren gorputzaren egitura zein den ikusiko dugu. Metodologia inklusiboak eta baliabideak ikusiko ditugu, eta eskura ditugun adibide praktikoen bilduma sortuko dugu guztion artean.
3. SAIOA: PLANAK, PROIEKTUAK ETA PROTOKOLOAK
Modulu honetan, programazioari forma ematen lagunduko diguten planak, proiektuak eta protokoloak ezagutuko ditugu, eta ikastetxearen eta komunitatearen beraren parte egin ahal izango dugu. Zeregin gisa, taula txikiak sortuko ditugu informazioa antolatzeko eta plan, proiektu eta protokolo horiek gauzatzeko adibideak, jarduerak eta ekintzak jasotzeko.
4. SAIOA: EBALUAZIO INKLUSIBOA: tresnak, adibideak, IKTak, egokitzapenak...
Modulu honetan ebaluazio inklusiboari buruz hausnartuko dugu, programazioari zentzua ematen dion oso gai garrantzitsua baita. Ikusiko dugu ebaluazioaren helburua ikasitakoari buruz hausnartzea izan behar dela, eta ez ikasitakoa zenbakiekin baloratzea. Ikasgelako beharren eta errealitatearen araberako ebaluazio motei buruz ikasiko dugu, eta foroaren bidez praktika aberastuko dugu.
5. SAIOA: AZKEN LANA: programazio didaktikoaren egitura eta antolamendua
Azken modulu honen bidez, ikasitakoa praktikan jarriko dugu, eta gure ikasgelako programazioak hartuko dituen ideia nagusien aurkibidea antolatuko dugu.
- NAROA GARCIA ROMAN
- MONIKA URIARTE PORTELL
Directeurs

Naroa García Román
-
"ENSÉÑAME Y LO RECUERDO, INVOLÚCRAME Y LO APRENDO” B.FRANKLIN. PROFILA - LH, musika, heziketa berezia, HH eta hezkuntza OPEko irakaslea. - Eskola inklusiboa sortzeko jarrera - Proiektu berriak martxan jartzeko gaitasuna - Funtzionarioa. OPE IKASKETAK -2015: Euskal Herriko Unibertsitatea EHU LEHEN HEKZUNTZKO GRADUA (MUSIKA) -2016: Universidad Pontificia de Salamnca UPSA HAUR HEZKUNTZAKO GRADUA -2016: Deustoko Unibertsitatea UD HEZKUNTZAN PREMIA BEREZIAK MASTERRA -2017: Universidad a Distancia de la Rioja UNIR PEDAGOGIA TERAPAUTIKOA MENTZIOA -2019: OPOSAKETAK ***LAN ESPERIENTZIA*** -2016-17/ 2018-19; HAUR HEKZUNTZAKO TUTOREA : 3 URTEKO GELA -2017-18/2019-2025: PEDAGOGIA TERAPEUTIKOA: HH, LH eta DBH -2020-21: IKASKETA BURUA (HH eta LH) -2020-21/ 2024-25: OPOSAKETEN FORMATZAILEA IKERKUNTZA LANAK -"Análisis y observación del proceso de lectoescritura en distintas metodologías y propuesta de mejora" -"Diseño de guiones sociales para el alumnado de primaria con síndrome de Asperger o trastorno del espectro autista (TEA) de alto funcionamiento" HIZKUNTZAK EUSKARA C1 BESTELAKOAK TALDE LANA ETA ENPATIAM SORMENA, TEKNOLOGIAN GAITASUNA, METODOLOGIA BERRIEKIKO INTERESA

MONIKA URIARTE PORTELL
UIK
PROFILA: -Haur Hezkuntza eta Lehen Hezkuntza irakaslea. Hezkuntza EPEko irakaslea. -Funtzionarioa 2023ko EPEtik. -Arduratsua. Talde lanean aritzeko prestutasuna, sortzaile eta ekintzailea. IKASKETAK: -2016 Haur Hezkuntzako Gradua (EHUn) -2020 Lehen Hezkuntzako Gradua (Nebrijan) -2021 Hizkuntza eta Mintzaira mentzioa (Nebrija) -Momentuan Psikomotrizitate praktikan formakuntza (Luzaro Psikomotrizitate eskolan) ***LAN ESPERIENTZIA*** -2020-2025 Haur Hezkuntzako tutore -2024/2025 EPE prestatzaile HIZKUNTZAK: Euskara C1 English B2
Conférenciers

NAROA GARCIA ROMAN

MONIKA URIARTE PORTELL
Tarifs inscription
Matrícula | jusqu'au 14-03-2025 |
---|---|
110,00 EUR | |
94,00 EUR | |
77,00 EUR | |
94,00 EUR | |
94,00 EUR |
Objectifs de développement durable
Chez UIK, nous voulons contribuer à la réalisation des objectifs de développement durable (ODD) 2030. Pour ce faire, nous avons identifié les objectifs auxquels nos programmes contribuent. Vous pouvez vérifier les objectifs ci-dessous.
L'Agenda 2030 est le nouvel agenda international de développement adopté en septembre 2015 par les Nations Unies. Cet agenda se veut un outil pour favoriser le développement humain durable sur toute la planète. L'éradication de la pauvreté, la réduction de l'inégalité et de la vulnérabilité et la promotion de la viabilité constituent ses principaux piliers. Il s'agit d'une chance unique de transformer le monde jusqu'en 2030 et de garantir les droits de l'homme à tous.

4 - Éducation de qualité
Veiller à ce que tous puissent suivre une éducation de qualité dans des conditions d’équité et promouvoir les possibilités d’apprentissage tout au long de la vie. Questions clés : enseignement gratuit, équitable et de qualité, accès égalitaire à une formation supérieure, éducation au développement durable, des installations éducatives adaptées aux personnes handicapées, cadres d’apprentissage sûrs, exempts de violence, inclusifs et efficaces.
Plus d'informations