Nola egin programazio didaktiko praktikoa lehen hezkuntzan eta haur-hezkuntzan: planak, proiektuak eta protokoloak / Cómo realizar una programación didáctica práctica en primaria e infantil: planes, proyectos y protocolos

Nola egin programazio didaktiko praktikoa lehen hezkuntzan eta haur-hezkuntzan: planak, proiektuak eta protokoloak / Cómo realizar una programación didáctica práctica en primaria e infantil: planes, proyectos y protocolos

Mar. 12 - 09. Api, 2025 Kod. @3-25

Azalpena

 

Ikastaro honen helburua programazio didaktikoa antolatzea eta lantzea da. Ikastaroaren ezaugarri nagusia gela bakoitzaren errealitatera egokitzeko aukera da. Egitura, analisia, behaketa, metodologia desberdinak, koordinazioak, ebaluazioa... landuko dira hezkuntza inklusibo eta kalitatezkoaren ildoei jarraituz.

Beraz, aniztasuna, LOMLOEk dakartzan aldaketak eta Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsalak (DUA) ezartzen dituen oinarriak izango ditu jomugak.

Ikastaro honen bidez,

  • Programazio batek izan behar dituen puntuak errepasatuko ditugu, zertan oinarritzen diren eta nola egokitzen diren ikasgelako errealitatera.
  • Programazioa DUAk (Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsala) ezartzen dituen ildoen arabera landuko dugu, eta ikasteko, adierazteko, komunikatzeko eta parte hartzeko erritmoei eta moduei erantzungo dien programazio inklusibora hurbilduko gara.
  • Hainbat plan, proiektu eta protokolo ikusiko ditugu: helburuak, noiz eta nola erabili, eta jardueren eta ekintzen adibideak.
  • Ebaluazio inklusiboan murgilduko gara, tresnak partekatuz, IKTen bidezko ebaluazioa eginez, guztiontzako ebaluazioa eginez...
  • Ikastaroa amaitzeko, aurkibide bat egingo dugu programazioaren ideia nagusiekin.

 

Irakurri gehiago

Helburuak

- Plan, proiektu eta protokoloei buruzko informazioa irakurtzea, biltzea eta antolatzea
- Ikasgelaren barruan egon daitezkeen beharrak behatzen eta hautematen ikastea, eta erantzun bat egituratzea ikasgelako programazioaren bidez, DUAren (Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsala) arabera.
- Ebaluazio inklusiboaren baliabideak eta tresnak antolatzea.
- Planteatzen den errealitateari erantzungo dion programazio-egitura garatzea.

Jarduera nori zuzenduta

  • Unibertsitateko ikaslea
  • Unibertsitarioak ez diren ikasleak
  • Irakasleak
  • Profesionalak

Metodologia

- Helburuak lortzeko, testuak irakurriz, aurkezpenak eginez, foroaren bidez ideiak aberastuz, banakako eta/edo taldeko zeregin txikiak eginez eta ikasitakoa islatzeko azken lan baten bidez lan egingo dugu. - Para el alcance de los objetivos trabajaremos mediante lectura de textos, presentaciones, enriquecimiento de ideas a través del foro, pequeñas tareas individuales y/o grupales y un último trabajo donde se podrá reflejar lo aprendido. Lehenengo saioan ebaluazio inklusiboa landuko da eta ebaluatuko den ataza foroaren parte hartzea izango da. Bigarren saioan legeak kontuan hartzen dituen programazio didaktikoa egiteko ezaugarriak eta baldintzak aztertuko eta laburtuko dira eta funtsezko kontzeptuak eta konpetentziak garatzeko adibideak proposatu beharko dira, hauek ebaluatuak izango direlarik. Hirugarren saioan programazioaren egitura landuko da eta bertan metodologia baten azterketa egin beharko da, portafolio batean metodologia guztiak elkartuz. Metodologiaren azterketa da ebaluatuko dena Azkenengo saioan, planak, proiektuiak eta protokoloak landuko dira eta bakoitza eskolan nola landu aztertu beharko da. Taula batzuk (gero ikasteko baliagarriak izango direnak) bete bejarko dira, eta hori izango da ebaluatuko dena. Amaierako ataza "programazio didaktikoaren egitura eta antolaketa" izango da. Horretarako taula oso estrukturatu bat partekatuko da programazioaren hezurdura ebaluatzeko.
Irakurri gehiago

Programa

2025-03-12 / 2025-04-09

CÓMO REALIZAR UNA PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA PRÁCTICA EN PRIMARIA E INFANTIL: PLANES, PROYECTOS Y PROTOCOLOS

Este curso está dirigido para facilitar la organización y elaboración de una programación didáctica. El curso se caracteriza por la posibilidad de ajuste a la realidad de cada aula. Se trabajara la estructura, el análisis, la observación, diferentes metodologías, coordinaciones, evaluación… siguiendo las líneas de una educación inclusiva y de calidad. Por lo tanto, el punto de mira estará puesto en la diversidad, en los cambios que incorpora la LOMLOE y en las bases que marca el Diseño Universal del Aprendizaje (DUA). A través de este curso, - Veremos las bases de la LOMLOE, los cambios que trae y cómo poder reflejarlo de una manera práctica en la programación. - Repasaremos los puntos que debe tener una programación, en qué se basan y cómo ajustarlos a la realidad del aula. - Trabajaremos la programación de acuerdo con las líneas que marca el DUA (Diseño Universal del Aprendizaje) acercándonos a una programación inclusiva que responda a los diferentes ritmos y formas de aprendizaje, expresión, comunicación y participación. - Veremos distintos Planes, Proyectos y Protocolos: objetivos, cuándo y cómo utilizarlos y ejemplos de actividades y acciones. - Nos adentraremos en las evaluación inclusiva, compartiendo herramientas, evaluación mediante las TICs, evaluación para todos y todas… - Finalizaremos el curso con la elaboración de un índice con las ideas principales de la propia programación.
EMALEAK:
  • NAROA GARCIA ROMAN
  • MONIKA URIARTE PORTELL

Zuzendariak

Naroa García Román

-

"ENSÉÑAME Y LO RECUERDO, INVOLÚCRAME Y LO APRENDO” B.FRANKLIN. ***PROFILA*** - LH, musika, heziketa berezia, HH eta hezkuntza OPEko irakaslea. - Eskola inklusiboa sortzeko jarrera - Proiektu berriak martxan jartzeko gaitasuna - Funtzionarioa. OPE ***IKASKETAK*** -2015: Euskal Herriko Unibertsitatea EHU LEHEN HEKZUNTZKO GRADUA (MUSIKA) -2016: Universidad Pontificia de Salamnca UPSA HAUR HEZKUNTZAKO GRADUA -2016: Deustoko Unibertsitatea UD HEZKUNTZAN PREMIA BEREZIAK MASTERRA -2017: Universidad a Distancia de la Rioja UNIR PEDAGOGIA TERAPAUTIKOA MENTZIOA - 2019: OPOSAKETAK ***LAN ESPERIENTZIA*** -2016-17/ 2018-19; HAUR HEKZUNTZAKO TUTOREA : 3 URTEKO GELA -2017-18/2019-20/2020-21/2021-22: PEDAGOGIA TERAPEUTIKOA: LH eta HH -2020-21: IKASKETA BURUA (HH eta LH) -2020-21: OPOSAKETEN FORMATZAILEA ***IKERKUNTZA LANAK*** -"Análisis y observación del proceso de lectoescritura en distintas metodologías y propuesta de mejora" -"Diseño de guiones sociales para el alumnado de primaria con síndrome de Asperger o trastorno del espectro autista (TEA) de alto funcionamiento" ***HIZKUNTZAK*** EUSKARA C1 INGELESA B2 FORMAKUNTZAN ***BESTELAKOAK*** - TALDE LANA ETA ENPATIA - SORMENA - TEKNOLOGIAN GAITASUNA - METODOLOGIA BERRIEKIKO INTERESA

MONIKA URIARTE PORTELL

UIK

Hizlariak

NAROA GARCIA ROMAN

MONIKA URIARTE PORTELL

Matrikula prezioak

Matrikula2025-03-14 arte
110,00 EUR
94,00 EUR
77,00 EUR
94,00 EUR
94,00 EUR

Sustainable development goals

2030 Agenda da nazioarteko garapenerako agenda berria. Nazio Batuen Erakundeak onartu zuen 2015eko irailean eta giza garapen jasangarriaren aldeko tresna eraginkorra izan nahi du planeta osoan. Haren zutabe nagusiak dira pobrezia errotik desagerraraztea, zaurgarritasunak eta desberdintasunak urritzea, eta jasangarritasuna bultzatzea. Aukera paregabea eskaintzen du mundua 2030. urtea baino lehen aldatzeko eta pertsona guztien giza eskubideak bermatzeko.

Garapen jasangarrirako helburuak

4 - Kalitatezko hezkuntza

Kalitatezko hezkuntza inklusiboa eta ekitatiboa bermatzea eta pertsona guztientzako etengabeko ikaskuntzarako aukerak sustatzea. Gai gakoak: doako irakaskuntza, bidezkoa eta kalitatezkoa, goi mailako prestakuntzarako berdintasunezko sarbidea, garapen jasangarrirako hezkuntza, desgaitasuna duten pertsonentzako hezkuntza instalazio egokiak, ikaskuntza ingurune seguruak, ez-bortitzak, inklusiboak eta eraginkorrak.

Informazio gehiago
4 - Kalitatezko hezkuntza