Programazio didaktikoak eta defentsa lantzeko orientabideak
Descripción
Este curso tiene solicitada la convalidación del Departamento de Educación del Gobierno Vasco. Resumen y metodología de enseñanza:
Este curso pretende, a partir de la realidad de los alumnos/as, abordar las claves y aplicación de las programaciones didácticas basadas en Heziberri 2020 y LOMCE mediante la utilización de metodologías activas (PBL, retos, STEAM, problemas). Asimismo se analizará la comunicación, de cara a la adquisición de recursos ante una defensa oral.
En cuanto a la metodología, se fomentará la autonomía y participación del alumnado. Enseñanza basada en el aprendizaje significativo. Los alumnos/as diferenciarán las claves de una programación didáctica a partir de la realidad de cada cual.
- 60 horas a lo largo de 9 semanas (Dedicación 7-8 h/semana)
- Fecha de inicio: 25/02/2019 Fecha de cierre: 26/04/2019
Precio único: 120 euros
Idioma oficial: euskera
Objetivos
- Identificar las claves de la programación didáctica ligada a las necesidades educativas del siglo XXI.
- Conocer los recursos para la utilización de las TICs, con el fin de incorporarlos a la programación.
- Conocer las claves para la presentación de las programaciones de EI, EP, ESO y Bachillerato.
Público objetivo al que está dirigida la actividad
- Alumnado universitario
- Profesorado
- Profesionales
Programa
25-02-2019 / 07-03-2019
Justifikazioa, testuingurua eta marko juridikoa
Justifikazioa, testuingurua eta marko juridikoa Atal honetan programazioaren lehenengo zatia azalduko da. Horrez gain ikastetxearen testuinguruak duen garrantziari buruz hausnartuko dute ikasleak. Heziberri 2020n oinarritutako programazioaren gakoak landuko dira. Gaia amaitzean ikasleak programazioaren atal bat aurkeztuko du.
04-03-2019 / 23-03-2019
Konpetentziak, helburuak eta edukiak
Marko juridikotik abiatuta, gai honetan oinarrizko zein diziplinako konpetentziak landuko dira. Bide batez, bakoitzaren gaiari lotuta, helburuak formulatzen ikasiko dugu. Gaia amaitzean ikasleak programazioaren atal bat aurkeztuko du.
24-03-2019 / 31-03-2019
Metodologia eta ebaluazioa aniztasuna aintzat hartuta.
Hainbat metodologiei buruz hausnartuko dugu, ikasleak horiei buruzko bisio globala izan dezaten. Metodologia horien artean, PBL, arazoak, erronkak, eta flipped learning-en enfokea ezagutuko dira. Beste alde batetik, aniztasuna ere nola jorratu daitekeen azalduko da. XXI. mendeko hezkuntza eredu inklusiboari erantzuna emateko. Azkenik, ebaluazioari dagokionez, rubrikak aztertuko dira. Gai honetan ez da lanik aurkezten
01-04-2019 / 26-04-2019
Unitate didaktikoak eta defentsa
Atal honi buruzko gakoak landuko dira eta gaia amaitzean ikasleak UD bat landuta aurkeztuko du.
Ponentes
Virginia Lacarra Escorza
Precios matrícula
Matrícula | Hasta 27-02-2019 |
---|---|
120,00 EUR |