Curso de mediación y resolución de conflictos

Curso de mediación y resolución de conflictos

Api. 27 - 22. Mai, 2020 Kod. @21-20

Azalpena

Bitartekaritza gatazken kudeaketari dagokion lanbide espezializazioko arloa da, askotarikoa: familia, ikastetxea, komunitatea, kulturartekotasuna, kontsumoa, lana eta zigor arloa.

Ikastaro honetan, bitartekaritzaren oinarrizko kontzeptuak, gatazka eta emozioak landuko ditugu. Horretaz gain, gatazkologia aztertu duten autoreak eta euren teoriak aztertuko ditugu, eta gatazkak auzibidez kanpo konpontzeko beste sistema batzuei buruz ere mintzatuko gara, hala nola arbitrajea, eta bitartekaritzarekin dituen desberdintasunak.

Unitate didaktiko bakoitzean zati praktiko bat ere badago, ikasleek trebetasunak eta jakintza eskuratzeko prozesua aberastu eta ahalbidetzearren (bideoak ikustea, idatzitako dokumentazioa irakurri eta aztertzea, foroetan eztabaidatzea eta abar). Hortaz, Ikastaroa honela ebaluatuko da: banakako lan praktiko dinamikoak egiten, idatzitako txosten edo lanak egiten eta parte hartzen.

Irakurri gehiago

Helburuak

Gatazken konponbide baketsu eta alternatiboan sartzea.

Gatazka kudeatzeko eta bitartekaritzaren arloko hausnarketarako gaitasunei buruzko prestakuntza ematea.

Gizarte-arloko profesionalei bitartekaritzako prestakuntza-subjektu gisa sartzen laguntzea.

Diziplinartekotasuna eta kulturaniztasuna lehenestea bitartekaritzaren irakaskuntzan.

Jarduera nori zuzenduta

  • Unibertsitateko ikaslea
  • Profesionalak
  • Publiko orokorra

Programa

2020-04-27 / 2020-05-01

TEMA 1. El Conflicto.

- Concepto de conflicto. - Teorías del conflicto: Iceberg de los conflictos; Ciclo del conflicto ; Escalada del Conflicto - Las emociones en el conflicto

EMALEAK :
  • Carmen Caravaca Llamas
  • José Sáez Olmos

2020-05-04 / 2020-05-08

TEMA 2. La mediación. Método alternativo de resolución de conflictos.

- Concepto de Mediación y su aplicación en diferentes ámbitos sociales. - Fundamentos de la mediación: Breve aproximación histórica; Principios de la mediación. - El mediador: Función y roles principales; El mediador Vs. el Trabajador Social que media.

EMALEAK :
  • Carmen Caravaca Llamas
  • José Sáez Olmos

2020-05-11 / 2020-05-15

TEMA 3. Aproximación al proceso y las técnicas de la mediación

EMALEAK :
  • Carmen Caravaca Llamas
  • José Sáez Olmos

2020-05-18 / 2020-05-22

Evaluación

Continua: el alumnado dispone de cuestionarios de autoevaluación en cada uno de los módulos.

Global: el alumnado dispone de recursos como los foros de participación y un caso práctico final. El proceso de aprendizaje del alumno durante el curso será valorado como apto o de (0-100) teniendo en cuenta su participación en los recursos de evaluación propuestos: cuestionarios de autoevaluación, foros de participación y caso práctico final.

EMALEAK :
  • Carmen Caravaca Llamas
  • José Sáez Olmos

Zuzendariak

Carmen Caravaca Llamas

Universidad Murcia

Doctora en Mediación por la Universidad de Murcia. Magister en Intervenciones asistidas con animales, trabajadora social y perito social. Profesora asociada en la Facultad de Trabajo Social de UM

Hizlariak

Carmen Caravaca Llamas

Universidad Murcia

Doctora en Mediación por la Universidad de Murcia. Magister en Intervenciones asistidas con animales, trabajadora social y perito social. Profesora asociada en la Facultad de Trabajo Social de UM

José Sáez Olmos

Universitat Oberta de Catalunya

- Máster en Mediación y Resolución de Conflictos (Universidad de Murcia). - Máster en Intervenciones Asistidas con Animales (Universidad Miguel Hernández). - Experto Universitario Tecnología Educativa y E-learning (UNED). - Graduado en Educación (Universitat de Barcelona). - Docente (Universitat Oberta de Catalunya).

Matrikula prezioak

Matrikula2020-04-28 arte
80,00 EUR