Uda ikastaroa
Heziberri 2020: Nola irakatsi eta ebaluatu zehar-konpetentziak

Heziberri 2020: Nola irakatsi eta ebaluatu zehar-konpetentziak

Ira. 06 - 08. Ira, 2017 Kod. H19-17

Azalpena

Ikastaro honen gaia Oinarrizko zehar-konpetentziak erdiesten laguntzeko prozeduren eta jarreren artxiboa aurkeztea da. “Artxibo” baten funtzioa, zerbait, adibidez agiriak, dokumentuak... erraz aurkitzeko eta erabiltzeko eran biltzea da. Kasu honetan,  artxiboan biltzen diren objektuak oinarrizko zehar-konpetentziak garatzeko prozedurak eta jarrerak dira.  Hau da, bizitzako esparru eta egoera guztietan –esparru eta egoera pertsonal, sozial, akademiko eta lanekoetan– arazo-egoerak eraginkortasunez ebazteko behar diren konpetentziak dira, bai diziplina-arlo guztietako egoeretan, bai eguneroko bizitzako egoeretan. Arlo edo ikasgai guztietan orotara egindako lanaren bidez sustatu eta indartu behar dira zehar-konpetentziak, eta bizitzako esparru eta egoera guztietan integratu edo barneratuz eskuratzen eta erabiltzen dira.

1.- Ikasten eta pentsatzen ikasteko konpetentzia

1.1.- Informazioa eskuratzeko eta kudeatzeko prozedurak eta jarrerak

1.2.- Informazioa eta emozioak ulertzeko eta adierazteko prozedurak eta jarrerak

1.3.- Informazioa eta emozioak baloratzeko eta adierazteko prozedurak eta jarrerak

2.- Ekimenerako eta ekiteko espiriturako konpetentzia

2.1.- Ideiak sortzeko, erabakiak hartzeko eta adierazteko  prozedurak eta jarrerak

2.2.- Egitasmoak gauzatzeko eta adierazteko prozedurak eta jarrerak

3.- Elkarbizitzarako konpetentzia

3.1.- Pertsonen artean komunikatzeko prozedurak eta jarrerak

3.2.- Ikasteko lankidetzan aritzeko prozedurak eta jarrerak

3.3.- Giza portaerak barneratzeko prozedurak eta jarrerak

3.4.- Gatazkak kudeatzeko prozedurak eta jarrerak

4.- Ikasitakoa transferitzen, aplikatzen eta autorregulatzen ikasi

4.1.- Ikasitakoa beste egoera batzuetara transferitzea: integrazio-egoerak

4.2.- Iraskaskuntza-ikaskuntza prozesuetan aplikatzea: Unitate Didaktikoa

4.3.- Hezkuntza  prozesuak autorregulatzea

4.4.- Norbera izan: integrazio pertsonala

 

Irakurri gehiago

Kolaboratzaileak

  • Prest_Gara

Programa

2017-09-06

08:30 - 09:00

Erregistroa

09:00 - 09:30

“Aurkezpena“

  • Maite Alonso Arana Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila - Hezkuntza Saileko Sailburuordea
09:30 - 10:45

“Oinarrizko zehar-konpetentziak garatzeko prozeduren artxiboaren aurkezpena“

  • Xabier Garagorri Yarza Eusko Jaurlaritza - Hezkuntza Saileko Aholkulari ohia
  • Xabier Mujika Mujika Berritzegune Nagusia       - Alholkularia     
  • Jon-Simon Gartzia Legarreta       - Hezkuntza ikuskaria     
  • Ibon Olaziregi Salaberria       - Hizkuntza zerbitzuko teknikaria      
10:45 - 11:45

“Komunikazioaren planteamendu integrala egiten nola irakatsi eta ebaluatu“

  • Itziar Elorza Alday UPV/EHU - Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultatea
11:45 - 12:00

Atsedena

12:00 - 13:15

“Informazioa eta emozioak ulertzeko, baloratzeko eta adierazteko prozedurak nola irakatsi eta ebaluatu“

  • Xabier Garagorri Yarza Eusko Jaurlaritza - Hezkuntza Saileko Aholkularia
  • Jon-Simon Gartzia Legarreta       - Hezkuntza ikuskaria       
  • Ibon Olaziregi Salaberria        - Hizkuntza zerbitzuko teknikaria       
  • Xabier Mujika Mujika Berritzegune Nagusia           - Aholkularia     
13:15 - 14:00

Mahai ingurua: “Mahai- ingurua“

  • Arrate Mendizabal Galindez       -       (Moderatzailea)
  • Xabier Garagorri Yarza
  • Itziar Elorza Alday         -      
  • Jon-Simon Gartzia Legarreta       -      
  • Xabier Mujika Mujika       -      

2017-09-07

09:00 - 10:15

“Ideiak sortzeko, erabakiak hartzeko, gauzatzeko eta adierazteko prozedurak nola irakatsi eta ebaluatu“

  • Iratxe Acha Gamboa SAIOLAN
  • Irantzu Otaegui San Ignacio Ikastetxea, Jesuitak , Donostia   -   
10:15 - 11:30

“Elkarrekin ikasten, ekiten eta bizitzen ikasteko prozedurak nola irakatsi eta ebaluatu“

  • Maite Ruiz Lopez Hezkuntza, Hizkuntza politika eta Kultura Saila - Ikuskaria
11:30 - 12:00

Atsedena

12:00 - 13:15

“Norbera, autorregulazioaren bidez, izateko ikasteko nola irakatsi eta ebaluatu“

  • Xabier Garagorri Yarza Eusko Jaurlaritza - Hezkuntza Saileko Aholkulari ohia
13:15 - 14:00

Mahai ingurua: “Mahai-ingurua“

  • Arrate Mendizabal Galindez    -    (Moderatzailea)
  • Iratxe Acha Gamboa
  • Xabier Garagorri Yarza    -   
  • Irantzu Otaegui    -      
  • Maite Ruiz Lopez    -   

2017-09-08

09:00 - 10:15

“Nola eraman gelara zehar konpetentzien irakaskuntza eta ebaluazioa: Zientzietako Unitate Didaktikoa“

  • Mª Elvira González Aguado Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila - Berritzegune Nagusiko Aholkularia
10:15 - 11:30

“Nola eraman gelara zehar konpetentzien irakaskuntza eta ebaluazioa: Hizkuntzako Unitate Didaktikoa“

  • Mikele Aldasoro Aguirre Ikastolen Elkartea
11:30 - 12:00

Atsedena

12:00 - 13:15

“Nola ebaluatu zehar-konpetentziak: barneko eta kanpoko ebaluazioaren uztarketa“

  • Xabier Aizpurua ISEI-IVEI - Zuzendaria
  • Jon-Simon Gartzia Legarreta Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultura Saila   -   
13:15 - 14:00

“2017-18. ikasturteko prestakuntza plangintza“

  • Lucia Torrealday Hezkuntza Berrikuntzarako Zuzendaria
  • Arrate Mendizabal Galindez    - Irakaslegoaren hobekuntza arduraduna    

Zuzendariak

Arrate Mendizabal Galindez

Xabier Garagorri Yarza

Helduak Adi!

Helduak Adi!

Hizlariak

Iratxe Acha Gamboa

Saiolan, S.A.

Enpresen Admininistrazioan eta Zuzendaritzan lizentziatua Deustuko Unibertsitatean (1994-99). 2001etik SAIOLAN-eko lantaldearen parte naiz, 1985ean sortutako enpresa da eta bere helburua enpresa-jarduera berriko garapenaren bidez enplegua sortzen laguntzea da. Beste batzuen artean, hurrengo funtzioak garatuz: (*) Enpresa-jarduera berriko sorrera proiektuak hasten ari diren pertsonentzako akonpainamendua eta jarraipena (*) Ideietako Identifikazio proaktiboa: ikerketa sektorialak eta nazioarteko-antena. Udako ikastaro honen edukiari dagokionez, 2006an Euskal Curriculuma lantzen aritu nintzen Joseba Sagarna eta Juan MªRuiz de Eguinorekin batera (Saiolaneko lantaldekoak ere), “Ekiten eta egiten ikasi” konpetentziaren garapenean batez ere. Harrezkero, konpetentzia honen garapenera zuzenduta dagoen urteroko irakasgai baten diseinuan lan egin genuen (16-18 urte bitarteko kolektiboen artean).

Xabier Aizpurua

Mikele Aldasoro Aguirre

Maite Alonso Arana

Itziar Elorza Alday

EHU

Jon-Simon Gartzia Legarreta

Eusko Jaurlaritza.- Hezkuntza Saila, Ikuskari

Lanbide mailako zerbitzu nagusiak • Azkeneko sei urteak Hezkuntza Saileko ikuskari, 2011tik hona • Bigarren Hezkuntzako kidegoko Karrera-funtzionaria, Ingeles espezialitatean. Aurreko zazpi urteak Ingeleseko irakasle Batxilergoan eta DBHko bigarren zikloan • Iraleko irakasle jardun lektiboan, hamar urtez • Hizkuntz Eskakizunetako Azterketa-batzordeko kidea ohia • EGAko Zuzendaritzako kide ohia • ALTE (Association of Language Testers in Europe / Europako hizkuntza-testatzaileen elkartea) erakundeko zuzendaritza akademikoko (Standing Committee) kide ohia. • Lehen Hezkuntzako irakasle ohia, hamar urtez, • Karrera funtzionaria 1086ko irailaren 1etik aurrera Unibertsitate mailako agiriak: 1.- Magisterio. 2.- Euskal Filologian Lizentziatua. 3.- Graduondoko Unibertsitate-Diploma Ingelesa irakasteko. Irakaskuntzari begira beste agiri batzuk: 1. Study techniques.Estatu Batuetako Floridan 2. English Phonetics course, University College London

Mª Elvira González Aguado

Berritzegune Nagusia, Asesora de Ciencias de la Naturaleza

Licenciada en Ciencias Químicas en la UPV-EHU, Postgrado en Didáctica de las Ciencias Experimentales por la Universidad de Valencia, profesora de Secundaria de Física y Química y en la actualidad asesora de Ciencias de la Naturaleza en el Berritzegune Central del Departamento de Educación del GV . Líneas de trabajo en innovación relacionadas con la elaboración de los currículos de las diferentes materias científicas, la organización y puesta en marcha de Proyectos de Innovación en Educación científica y la formación del profesorado para llevar a cabo dichos proyectos, además de la elaboración de diferentes materiales didácticos . Ha dirigido e impartido cursos en la UPV, en la UIMP y en centros de formación de diferentes CCAA. Ha colaborado con el CEDEC para la elaboración de recursos educativos abiertos. Co-autora de varios libros y ha publicado artículos en diferentes publicaciones del ámbito educativo. Es miembro del consejo asesor de la revista Educación Química y de Alambique.

Xabier Mujika Mujika

Berritzegune Nagusia, IKT programa-koordinatzailea

Magisteritza eta Pedagogia ikasketak (EHU-UPV, UNED).1984an hasi nintzen eskolak ematen Alacant-eko lurraldeetan (País Valencià). 1995etik aurrera Zarauzko Orokieta Herri Eskolan irakasle eta 1999tik-2008ra zuzendari aritu nintzen. Geroztik Berritzegune Nagusiko kolaboratzaile lanetan dihardut hainbat IKT-proiektu koordinatuz: Eskola 2.0, Sare_hezkuntza Gela eta eskolen arteko lankidetza proiektuetan. HEZIBERRI-ren curriculum garapenerako taldean aritu nintzen eta "Oinarrizko zehar-konpetentziak eskuratzeko prozeduren eta jarreren Artxiboa"-aren egilekide naiz (2016). INTEF-en autonomia erkidegoen Konpetentzia Digitalaren lantaldean kolaboratzen dut, MCCD (2017) "Irakasleen Konpetentzia Digitalen Markoa"-ren garapenean parte hartzaile izan nintzen.

Ibon Olaziregi Salaberria

Hezkuntza Saila, Euskara Zerbitzuko teknikaria

Irakasle-ikasketak Donostiako irakasle Eskolan. Euskal Filologian lizentziatua EHUn. Hezkuntza Saileko Euskara Zerbitzuan jardun dut lanean nire ibilbide profesionalaren zatirik handienean, hizkuntzaren ebaluazio arloan eta hainbat proiektutan parte hartuz.

Irantzu Otaegui

Irantzu Otaegui irantzuotaegi@gmail.com Formación académica * Curso de adaptación pedagógica (EHU) 2000 * Máster en Finanzas (EHU) 1998 * Licenciatura en Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales (Área de financiación) (EHU) 1997 * Diplomatura en la Escuela de Ciencias Económicas y Empresariales (EHU) 1995 Idiomas Ingelesa_First Certificate Euskara_EGA Experiencia San Ignacio de Loyola, Jesuitak 2000– Profesora

Maite Ruiz Lopez

Inspección de Educación, Inspectora Central

Licenciada en Ciencias Biológicas y Diplomada en profesorado de EGB. Docencia 21 años en Educación infantil, Educación Primaria y Educación Secundaria. En Inspección de Educación 11 años, de los cuales los últimos 5 en los servicios centrales. Actualmente responsable de varios equipos de trabajo, entre ellos los relacionados con el impulso del modelo de supervisión de centros, con la evaluación de la función directiva y con la evaluación de la función docente. Ha coordinado la elaboración de la Guía para la evaluación de la función directiva en la CAPV, actualmente de uso interno, así como los materiales utilizados en la actividad de Evaluación de los funcionarios en fase de prácticas que desarrolla la Inspección de Educación de la CAPV. Ha colaborado con el equipo coordinador del Proyecto Erasmus Plus 2015-1-ESO-KA201-015972 (EOSLATP). Ha participado en la elaboración de varias guías y documentos del Departamento de Educación y en jornadas como ponente sobre temas educativos.

Lucia Torrealday

Directora para la Diversidad e Inclusión Educativa FORMACIÓN  Licenciada en Pedagogía (Universidad de Deusto, 1990)  Diplomada en Magisterio (EHU-UPV Bilbao, 1987) CARRERA PROFESIONAL  Directora de Innovación Educativa del Departamento de Educación (2016- 2021)  Inspectora de Educación de Gobierno Vasco(2008-2016) o Responsable interterritorial de Acoso Escolar  Directora del CEIP Intxixu Ikastola HLHI (1993-2008)  Profesora de Educación Infantil y Educación Primaria (1988-1997)

Matrikula prezioak

MATRIKULA2017-03-02 arte2017-05-31 arte2017-09-06 arte
0 EUR - -
- 81,00 EUR95,00 EUR
- 48,00 EUR -
- 20,00 EUR20,00 EUR
- 48,00 EUR62,00 EUR
- 70,00 EUR -
- - 48,00 EUR

Kokalekua

Miramar Jauregia

Mirakontxa pasealekua 48, 20007 Donostia

Gipuzkoa

43.3148927,-1.9985911999999644

Miramar Jauregia

Mirakontxa pasealekua 48, 20007 Donostia

Gipuzkoa