Orientaciones para la personalización del temario de la oposición de maestros/as , especialidad pedagogía terapéutica

Orientaciones para la personalización del temario de la oposición de maestros/as , especialidad pedagogía terapéutica

Urt. 25 - 21. Ots, 2021 Kod. @9-21

Azalpena

Ikastaro honek Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko baliozkotzea du (2068170041 kod.) unibertsitateaz kanpoko irakasleentzat.

Norberak egindako gai-zerrenda pertsonalizatua eta eguneratua funtsezkoa da, bai azterketa teorikorako, bai kasu praktikoa ebazteko. Halaber, osagarria da Heziberrik planteatzen duen hezkuntza-ereduarekin bat datorren programazio antolatu baten prestaketa. Gaiak norberak lantzeko denbora hartzeak erraztu egiten du ondorengo azterketa.

4 aste hauetan, gai-zerrendako atal bakoitzerako orientabide zehatzak emango ditugu (sarrera, ondorioa, informazio-iturriak eta gaiak), modu pertsonalean egiteko materiala izan dezazun. Gaiekin batera aurkibidea eta gidalerroak proposatzen dira.

Eredu gisa garatutako gaiak ere egongo dira. Parte-hartzea eta ebaluazioa foroen bidez egingo dira. Zereginak aukerakoak izango dira.

Irakurri gehiago

Helburuak

Gai-zerrenda norberak egiteko gida bat izatea.

Gai-zerrendaren zati batzuk egitea, feedbacka jasoz.

Sartu beharreko dokumentazio eguneratua ezagutzea eta ulertzea: DUA, Index, Heziberri.

PTak eskola-ereduan duen zereginari buruz hausnartzea, gai-zerrendan islatzeko.

Jarduera nori zuzenduta

  • Unibertsitateko ikasleak
  • Irakasleak
  • Opositores.

Metodologia

Gai-zerrenda prestatzeko lan pertsonalerako material eta dokumentazio ofiziala (Hezkuntza) eta osagarria eskaintzen da plataforman. Sarrera eta ondorioa egiteko gidoiak, bai eta gaietarako orientabide zehatzak ere. Garatutako gaien adibideak. Dinamizazioa eta funtsezko ideiak foroen bidez. Ikasleentzako zereginak eta feedback pertsonalizatua proposatzen dira. Ikastaroa gainditzeko, ezinbestekoa da foroetan parte hartzea (2 ekarpen bloke bakoitzean). Lanak entregatzea aukerakoa da.

Kolaboratzaileak

  • Eusko Jaurlaritza - Hezkuntza Saila

Programa

2021-01-25 / 2021-01-31

Introducción y documentación básica

¿Qé vamos a trabajar? - Introducción (guía de qué incluir, palabras e ideas clave). Reflexiones. - Lecturas obligatorias y recomendadas. Documentos oficiales, artículos y links. - Orientaciones sobre el esqueleto/organización de los temas. La tarea opcional a entregar en plazo consiste en la elaboración de la introducción común a todo el temario (borrador, flexible). Se recibirá feedback personalizado. Habrá un foro para dudas, aportaciones y acompañamiento.

2021-02-01 / 2021-02-07

Primera parte: temas 1 al 13.

¿Qué vamos a trabajar? - Cada tema llevará una guía con orientaciones en el contenido y propuesta de índice. - Se ofrecerán 2 temas desarrollado como modelo. - Se ofrecerá un guión que orienta en la elaboración de un tema. - Se dinamizará un foro por tema para aportaciones, dudas, ideas... Evaluación a través de la participación en el foro.

2021-02-08 / 2021-02-14

Segunda parte: temas 14 al 25.

¿Qué vamos a trabajar? - Cada tema llevará una guía con orientaciones en el contenido y propuesta de índice. - Se ofrecerán 2 temas desarrollado como modelo. - Se dinamizará un foro por tema para aportaciones, dudas, ideas... Evaluación a través de la participación en el foro.

2021-02-15 / 2021-02-21

Conclusión y fuentes de información.

¿Qué vamos a trabajar? - Conclusión ( a través de un guion, palabras clave...). El mismo procedimiento que con la introducción. - Modelo de fuentes de información comunes a incluir en el temario. - Orientaciones para el día de la prueba, técnicas de estudio.... La tarea opcional a entregar en plazo consiste en la elaboración de la conclusión. Feedback personalizado. - Foro: dudas, sugerencias, aportaciones y acompañamiento.

Zuzendariak

Irati García Román

pt.eskolainklusiboa

Matrikula prezioak

Matrikula2021-01-27 arte
103,00 EUR
88,00 EUR
88,00 EUR
72,00 EUR