Orientaciones para la elaboración y personalización del temario de la oposición de maestros/as, especialidad pedagogía terapéutica
Azalpena
Ikastaro honek Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saileko baliozkotzea du (2068170008 kod.) unibertsitateaz kanpoko irakasleentzat.
Norberak osatutako gaitegi pertsonalizatua eta eguneratua edukitzea ezinbestekoa da, bai azterketaren zati teorikoa bai kasu praktikoa egiteko. Era berean, osagarri egokia da programazio bat edukitzea, ongi antolatuta eta Heziberrik planteatutako hezkuntza ereduarekiko koherentea.
Lau aste horietan, orientabide zehatzak emango ditugu gaitegiaren zati bakoitzerako (sarrera, ondorioa, informazio iturriak eta 25 gaiak), hura presatzeko aukera izan dezazun. Gai bakoitzeko honako hauek emango dira: gida eta argibideak, kontuan hartu beharreko gogoeta eta ideia nagusiak.
Gai bat osorik emango zaizue adibide gisa, sarrerarik eta ondoriorik gabe.
Gaiak banaka lantzeari denbora eskaintzeak izugarri errazten du ondoren hura ikastea.
Helburuak
Gaitegia modu pertsonalizatuan egiteko gida bat izatea.
Gaitegiaren zati batzuk feeback bidez lantzea, zehazki: sarrera, ondorioa eta bi gai.
Gaitegian sartu beharreko dokumentazio eguneratua ezagutzea: DUA, Index, Heziberri...
Jarduera nori zuzenduta
- Unibertsitateko ikaslea
- Irakasleak
- Profesionalak
- Pedagogia Terapeutikoaren (irakasleen kidegoa) espezialitatearen oposizioa egiteko interesa duten irakasleak.
Programa
2020-05-18 / 2020-05-24
Introducción y documentación básica
¿Qé vamos a trabajar? - Introducción (guía de qué incluir, palabras e ideas clave). Reflexiones. - Lecturas obligatorias y recomendadas. Documentos oficiales, artículos y links. - Orientaciones sobre el esqueleto/organización de los temas. La tarea a entregar en plazo consiste en la elaboración de la introducción común a todo el temario (borrador, flexible). se recibirá feedback personalizado. Habrá un foro para dudas, sugerencias, propuestas y acompañamiento.- Irati García Román
2020-05-25 / 2020-05-31
Primera parte: temas 1 al 13.
¿Qué vamos a trabajar? - Cada tema llevará una guía de qué incluir así como un índice para estructurar y facilitar qué contenido incluir. - Tema desarrollado como modelo. 5 - 6 hojas de tema. La tarea a entregar en plazo consiste en la elaboración de un tema a partir de una guía muy concreta para reflexionar y sintetizar el contenido a incluir. Esta tarea servirá como base para generalizar al resto de temas. Feedback personalizado. Foro: dudas, sugerencias, propuestas y acompañamiento.- Irati García Román
2020-06-01 / 2020-06-07
Segunda parte: temas 14 al 25.
¿Qué vamos a trabajar? - Cada tema llevará una guía de qué incluir así como un índice para estructurar y facilitar qué contenido incluir. - Tema desarrollado como modelo. 5 - 6 hojas de tema. La tarea a entregar en plazo consiste en la elaboración de un tema. Feedback personalizado. Foro: dudas, sugerencias, propuestas y acompañamiento.- Irati García Román
2020-06-08 / 2020-06-14
Conclusión y fuentes de información.
¿Qué vamos a trabajar? - Conclusión ( aa través de un guion, palabras clave...). El mismo procedimiento que con la introducción. - Modelo de fuentes de información comunes aa incluir en el temario. - Orientaciones para el día de la prueba, técnicas de estudio.... La tarea a entregar en plazo consiste en la elaboración de la conclusión. Feedback personalizado. Foro: dudas, sugerencias, propuestas y acompañamiento.- Irati García Román
Zuzendariak
Irati García Román
pt.eskolainklusiboa
Estefania Puelles Mate
pt.eskolainklusiboa
FORMACION OFICIAL: magisterio en infantil y audición y lenguaje; licenciatura en psicopedagogía, licenciatura en pedagogía, mater en orientación educativa, especialización en PT, guía Montessori. EXPERIENCIA: funcionarias desde 2017 en escuela pública como PT en infantil, primaria, secundaria (aula estable y aula ordinaria), Preparadoras de oposiciones a magisterio infantil y PT en proyecto personal y academia. Asesoría Berritzegune.
Matrikula prezioak
Matrikula | 2020-05-20 arte |
---|---|
80,00 EUR |
Sustainable development goals
2030 Agenda da nazioarteko garapenerako agenda berria. Nazio Batuen Erakundeak onartu zuen 2015eko irailean eta giza garapen jasangarriaren aldeko tresna eraginkorra izan nahi du planeta osoan. Haren zutabe nagusiak dira pobrezia errotik desagerraraztea, zaurgarritasunak eta desberdintasunak urritzea, eta jasangarritasuna bultzatzea. Aukera paregabea eskaintzen du mundua 2030. urtea baino lehen aldatzeko eta pertsona guztien giza eskubideak bermatzeko.
4 - Kalitatezko hezkuntza
Kalitatezko hezkuntza inklusiboa eta ekitatiboa bermatzea eta pertsona guztientzako etengabeko ikaskuntzarako aukerak sustatzea. Gai gakoak: doako irakaskuntza, bidezkoa eta kalitatezkoa, goi mailako prestakuntzarako berdintasunezko sarbidea, garapen jasangarrirako hezkuntza, desgaitasuna duten pertsonentzako hezkuntza instalazio egokiak, ikaskuntza ingurune seguruak, ez-bortitzak, inklusiboak eta eraginkorrak.
Informazio gehiago